قسمت هفتم برنامه گرند تور

دانلود قسمت هفتم برنامه گرند تور با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

قسمت هفتم برنامه گرند تور (The Grand Tour) کاملا متفاوت از تمامی قسمت‌های این برنامه جذاب تلویزیونی است. این قسمت در دو بخش اختصاصی سال نو میلادی تهیه شده است که بخش نخست امروز و بخش دوم نیز فردا (شنبه) به انتشار خواهد رسید. هم اکنون این قسمت را با کیفیت های مختلف، لینک مستقیم و زیرنویس فارسی از گجت نیوز دانلود کنید.

√ نسخه 1080p اضافه شد

√ زیرنویس فارسی اضافه شد

در قسمت ششم برنامه گرند تور کلارکسون و رفقایش از روتردام هلند به مدار شمالگان (یکی از پنج مدار حائز اهمیت زمین) سفر کردند و استودیو سیار خودشان را در منطقه‌ای بسیار زیبا در فنلاند بنا کردند. در آن قسمت با نخستین فورد موستانگ ساخت RHD برای بریتانیا آشنا شدیم. علاوه بر این ریچارد هموند نیز سفر خودش را با یک فورد فوکوس RS ادامه می‌داد و جیمز می نیز به بازگوی تاریخچه‌ای از جنگ فراری و فورد در دهه 60 میلادی پرداخت.

قسمت هفتم برنامه گرند تور در دو بخش

در قسمت هفتم برنامه گرند تور سه مجری محبوب جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می به جلوی دوربین می‌آیند، اما در این اپیزود تنها مسابقه و تفریح را مشاهده خواهید کرد و هیچ خبری از ضبط داخل استودیو شامل قسمت‌های مختلف مکالمات خیابانی، Celebrity Brain Cash و حضار داخل چادر نیست. این سه نفر اقدام به ساخت یک ماشین کلاسیک کرده و برای یک سرگرمی جذاب، به سواحل نامیبیا (یک کشور آفریقایی) می‌روند.

قسمت هفتم برنامه گرند تور

این سفر پرماجرا، سرشار از لحظات شاد و سرگرم کننده است. آن‌ها پس از کلی گشت و گذار و مایل‌ها رانندگی بار دیگر به دریا می‌رسند و در اینجاست که کلارکسون می‌گوید “من نمی‌دانستم نامیبیا صاحب 2 دریا است”. اما آن‌ها نمی‌دانند که گم شده‌اند و باید ساعت‌هایی را کنار دریا سپری کنند تا بار دیگر بتوانند مسیر اصلی را پیدا کنند. پس از ساحل، اینبار نوبت به گشت و گذار در بیابان‌های جنوب شرقی آفریقا می‌رسد. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به تماشای نخستین بخش از قسمت هفت برنامه گرند تور دعوت می‌کنیم. لازم به ذکر است، بخش دوم قسمت هفت برنامه گرند تور (The Grand Tour) فردا منتشر خواهد شد.

  • دانلود قسمت هفتم برنامه گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. سلام و خشته نباشید خدمت شما عزیزان که خیلی زحمت می کشید بابت همه چی ممنون ، فقط لطف کنید زیر نویس این قسمت و قسمت 4 فصل اول رو چک کنین چون دانلود نمیشه . پیروز و پایدار باشید.

  2. سلام و خسته نباشید و درود و تشکر مجدد خدمت شما و سایت عالیتون

    باز هم مزاحم شدم خدمتتون تا از ته دل ازتون تشکر کنم برای ارائه این برنامه با زیرنویس و تشکر از شما به خاطر زحماتتون بابت ترجمه

    و در اخر تشکر از اینکه شادی رو با ارائه این برنامه به ما هدیه دادید

    موفق و شاد باشید

  3. واقعا تشکر برای به موقع قرار دادن زیرنویس و کیفیت 1080p (خسته نباشید)

  4. موقع امتحانات هم این قدر خوب میشه ای خدا .

  5. راستی به اطلاعیه همه برسانم که قسمت 8 فردا میاد به دلیل سال تازه میلادی و 2017 .ای جان چی میشه

  6. حجمش واقعا کمه .. پس صبر میکنیم تا 1080 بیاد و زیرنویس

  7. HD فقط 314 مگابایت؟!
    فیلمش کامل و سالمه؟