گوشی ایسوس زنفون X00GD

یک گوشی ایسوس زنفون حاوی اندروید نوقا مجوز تنا گرفت؛ مقصد نمایشگاه CES 2017

ساعاتی پیش، یک گوشی ایسوس زنفون (Asus ZenFone) با شماره مدل X00GD در وب سایت رگولاتوری چینی تنا قرار گرفت تا زمان رونمایی از این گوشی هوشمند را همین نزدیکی بدانیم. به نقل از این مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی، گوشی ایسوس زنفون X00GD به صورت پیشفرض مجهز به سیستم عامل اندروید 7 نوقا خواهد بود و باید این گوشی معرفی نشده را نخستین تلفن همراه این برند بنامیم که همراه با تازه‌ترین نسخه از سیستم عامل موبایلی گوگل روانه بازار خواهد شد.

ما هنوز هیچ نامی از این گوشی نمی‌دانیم، اما این احتمال وجود دارد که گوشی تاییدیه گرفته کمپانی ایسوس، یکی از اعضای خانواده گوشی های ایسوس زنفون 4 (Asus ZenFone 4) خواهد بود. در حالی که سال جاری شاهد رونمایی از سومین نسل گوشی های ایسوس زنفون بودیم، به احتمال خیلی زیاد این کمپانی از گوشی های خانواده ایسوس زنفون 4 رونمایی به عمل خواهد آورد. البته ایسوس چندی پیش تایید کرده بود که قرار است از گوشی های جدید زنفون خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند، بنابراین چند روز دیگر ما بالاخره متوجه نام اصلی این موبایل تاییدیه گرفته خواهیم شد. گفتنیست که یکی از گوشی های قابل رونمایی این کمپانی در نمایشگاه سی ای اس، گوشی زنفون زوم (Asus ZenFone Zoom) خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی ایسوس زنفون (احتمالا ایسوس زنفون 4)

این گوشی از ابعادی برابر با 149.5 در 73.7 در 8.85 میلی‌متر و وزن 169 گرم برخوردار است. یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 1.8 گیگاهرتز (با مدلی اعلام نشده) در زیر قاب این گوشی موبایل تعبیه خواهد شد یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی همراه با فلش ال ای دی دوگانه و یک اسلات کارت حافظه میکرو SD دیگر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهد.

علاوه بر این، گوشی ایسوس زنفون X00GD از یک باتری با ظرفیت 4850 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که وظیفه‌ی روشن نگه داشتن نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح Full HD این گوشی را بر عهده خواهد داشت. با توجه به وضوح این صفحه نمایش، اندازه باتری این گوشی را می‌توانیم بسیار ایده آل بدانیم.

گوشی احتمالی خانواده ایسوس زنفون 4 (Asus ZenFone 4) در نسخه‌هایی حاوی 2/3/4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32/64 گیگابایت تا چند روز دیگر رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*