مینی کیبورد لنوو 500 مالتی مدیا کنترلر

مینی کیبورد لنوو 500 مالتی مدیا کنترلر، کیبوردی جذاب برای استفاده از راه دور

کمپانی لنوو امروز از آخرین محصولات خود در حوزه کامپیوترها شامل لپ تاپ های اقتصادی، لپ تاپ های گیمینگ و همچنین تبلت های قدرتمند رقیب سرفیس پرو مایکروسافت رونمایی کرد. اما یکی از ابزار جانبی جذابی که کنار این محصولات معرفی شد، مینی کیبورد لنوو با نام 500 مالتی مدیا کنترلر (Lenovo 500 Multimedia Controller) بود که یک محصول یونیک و جذاب خواهد بود.

مینی کیبورد لنوو در واقع تلفیقی از دو ابزار کیبورد و ماوس بوده که در قالب یک دیوایس همراه بی سیم برای کامپیوترها طراحی شده است. این دستگاه به اندازه‌ای کوچک است که هم در داخل کیف شما بدون هرگونه مشکلی جای داده شود و هم اینکه بتوانید به راحتی از آن در انواع گجت ها عملیات تایپ، ژستورهای حرکتی و سایر موارد قابل استفاده از یک ماوس و یا کیبورد استاندارد را انجام دهید. مینی کیبورد لنوو در کنار تمامی قابلیت هایی که دارد، می‌تواند از فاصله‌ای بیش از حد معمول (نزدیک به 20 متر) برای کارکردن با هر دستگاهی پشتیبانی کند که نسبت به رقبایش بسیار قدرتمندتر ظاهر شده است.

مینی کیبورد لنوو 500 مالتی مدیا کنترلر

لنوو طی یکی دو سال اخیر گام های موثری را در تولید لوازم مصرفی چندرسانه‌ای نظیر نمایشگرها، دستگاه‌ها و کامپیوترها برداشته است و عرضه چنین ابزار جانبی می‌تواند کنترل از راه دور محصولاتش را به بهترین شکل ممکن برساند. مینی کیبورد لنوو  500 مالتی مدیا کنترلر (Lenovo 500 Multimedia Controller) کاملا شبیه به یک کیبورد است (چرا که در نخستین مورد شما با یک کیبورد بی سیم سرو کار دارید)، و می‌تواند بدون نیاز به هرگونه سیم به دستگاه های متعدد شما وصل شود.

شما می‌توانید به دو صورت کیبورد و ماوس از این محصول استفاده کنید و به لطف حضور یک تاچ پد، از ژستورهای حرکتی آن بهره‌مند شوید. کاربران می‌توانند انگشتان خود را خیلی نرم بر روی کلیدهای مینی کیبورد لنوو سر دهند تا از عملکرد عالی آن شگفت زده شوند. این کیبورد گزینه عالی همراه برای تایپ رمز عبور حساب های کاربری مختلف شما و همچنین پیام رسانی با گوشی موبایل بدون نیاز به داشتن یک کیبورد بزرگ فیزیکی است.

قیمت و زمان عرضه مینی کیبورد لنوو

همچنین همانطور که گفته شد، این کیبورد از وسعت قابل پشتیبانی بسیار زیادتری نسبت به سایر محصولات بی سیم بهره می‌برد تا حتی بتوانید بر روی مبل منزل خود لم داده و از طریق آن، با تلویزیون خود به وبگردی بپردازید. لنوو فروش این محصول 54 دلاری را از ماه مارس آینده آغاز خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*