ایسوس GT51CH

ایسوس GT51CH با پردازنده Kaby Lake معرفی شد: غول پر سر و صدای گیمینگ

تایوانی‌ها در نمایشگاه CES امسال شروعی طوفانی با معرفی ایسوس GT51CH داشتند. این کامپیوتر گیمینگ رومیزی از جدیدترین و قدرتمندترین چیپست‌های پردازشی و گرافیکی بهره می‌برد و می‌تواند آرزوی هر گیمر حرفه‌ای باشد.

کامپیوترهای گیمینگ ایسوس که تحت عنوان انقلاب گیمرها (Republic of Gamers) نیز شناخته می‌شوند همواره از سخت افزاری بسیار قوی برخوردار بوده‌اند و به نوعی پیشتاز دوره خود به حساب می‌روند. ایسوس GT51CH نیز از این قاعده مستثنی نیست و حالا به چیپست پردازشی فوق سریع و نسل هفتم Kaby Lake، ساخت کمپانی اینتل مجهز شده است. در کنار این پردازشگر پرسرعت، دو واحد پردازشی از نوع GTX 1080 نیز قرار داده شده که با کانفیگ SLI عرضه می‌شوند. کامپیوتر جدید چشم بادامی‌ها قابلیت پشتیبانی از رم DDR4 تا 64 گیگابایت، 2.800 مگاهرتز حافظه و چندین ترابایت حافظه هارد متشکل از دو درایور RAID-0 M.2 از نوع SSD را دارد. این مجموعه دوست داشتنی می‌تواند از پس هرکاری بر بیاید و برای سال‌ها به آپگرید سخت افزاری احتیاج نخواهد داشت.

اگر مشخصات سخت افزاری بالا شما را مجذوب خود نکرد، شاید با اطلاع از اورکلاک بسیار راحت دستگاه کمی به ایسوس GT51CH علاقه مند شوید. تایوانی‌ها با استفاده از اپلیکیشن Aegis III توانسته‌اند پردازنده محصول جدیدشان را تا 4.8 گیگاهرتز اورکلاک کنند که در نوع خود بی نظیر است. به علاوه، امکان اورکلاک یکی از کارت‌های گرافیکی فراهم شده و همچنین حافظه می تواند تا 17 درصد سریع‌تر کار کند.

ایسوس GT51CH

استفاده از فرکانس‌های بسیار بالا و اورکلاکینگ مسلما سرعت بسیار بالایی از پردازش را در اختیار کاربر قرار می دهد؛ اما این تنها نیمه پر لیوان است و در سوی دیگر ممکن است گرمای تولیدی سبب آسیب به دستگاه شود. ایسوس نیز کاملا به این موضوع واقف بوده و نرم افزار Aegis را به کنترل دمای داخلی کیس، سرعت فن‌ها، حد آستانه ولتاز‌ها و هشدارهای سیستمی درون ساختی مجهز کرده است. بدین ترتیب هیچ گونه خطری کاربر و دستگاه را تهدید نخواهد کرد.

ویژگی‌های مثبت و هیجان انگیز ایسوس GT51CH تمامی ندارد و دیوایس از سیستم صوتی درونی ESS Sabre HiFi DAC و آمپلی فایر برخوردار شده تا اجزای صدا را به طور کامل به گوش کاربر برساند و او را غرق در موسیقی کند. گفتنی است اسپیکرهای GT51CH از فرکانس‌های 32bit/384kHz نیز به خوبی پشتیبانی می‌کنند.

ایسوس GT51CH

ایسوس GT51CH ، تلفیقی از قدرت و زیبایی

در کنار تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های استثنایی ایسوس GT51CH ، نمای کلی این کامپیوتر نیز بسیار زیبا طراحی شده و کاملا گیمر پسند به نظر می‌رسد. بدنه به رنگ خاکستری بوده که به خطوط قرمز مزین شده است. همچنین مادربرد نیز از کناره قابل مشاهده بوده که روی خود چندین LED دارد و می‌توان آن‌ها را به کمک اپلیکیشن Aegis خاموش یا روشن کرد. جالب است بدانید سیستم Aura ایسوس امکان تزیین و تغییر رنگ کیس را به میلیون‌ها رنگ فراهم می‌کند و می‌توان به وسیله آن رنگ برخی قسمت‌های کیس این غول گیمینگ را تغییر داد.

متاسفانه هنوز سخنی در رابطه با قیمت ایسوس GT51CH به میان آورده نشده است؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند کامپیوتر جدید تایوانی‌ها را در نمایشگاه CES امسال تست کنند. این کامپیوتر رومیزی نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*