لپ تاپ مخصوص بازی Predator 17X

ایسر از مدل ارتقا یافته لپ تاپ مخصوص بازی Predator 17X در CES 2017 رونمایی کرد

شرکت ایسر (Acer) در ادامه حضور پرقدرت خود در نمایشگاه CES 2016، دقایقی پیش از مدل ارتقا یافته لپ تاپ مخصوص بازی Predator 17X رونمایی کرد.

همان‌طور که در جریان هستید، ایسر سال گذشته سری Predator را جایگزین خانواده Nitro کرده است. خانواده پرداتور (Predator) تقریبا شامل تمامی گجت‌های حوزه گیم از تبلت گرفته تا لپ تاپ می‌شود. Predator 17X نیز مانند اکثر لپ تاپ‌های گیمینگ، با رنگ‌های مشکی و قرمز تزیین شده است که حس هیجان را به کاربران القا می‌کند و برای بازی مناسب است.طراحی چند ضلعی نمایشگر این لپ تاپ گیمینگ به خوبی نشان دهنده کارایی آن است.

یکی از مزیت‌های لپ تاپ مخصوص بازی Predator 17X نسبت به سایر غول‌های قابل حمل گیمینگ، پشتیبانی از دنیای واقعیت مجازی است. بدین ترتیب می‌توان به اتصال یک هدست واقعیت مجازی و کنترل‌های آن، به انجام بازی‌های سازگار با این فناوری پرداخت. لپ تاپ مخصوص بازی Predator 17X که برخی حتی از آن به عنوان قدرتمندترین لپ تاپ گیمینگ جهان یاد می‌کنند، از تمامی اعضای سری Predator، به واسطه برخورداری از تراشه نسل هفتمی Core i7-7820HK، کارت گرافیک انودیا جی فورس GTX 1080 و 64 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4-2400 قدرتمندتر است.

تاریخ عرضه لپ تاپ مخصوص بازی Predator 17X هنوز مشخص نیست

نمایشگر 17.3 اینچی این محصول به طور پیشفرض از فناوری G-SYNC پشتیبانی می‌کند. فناوری G-SYNC رفرش‌ریت مانیتور را متغیر می‌کند. بدین ترتیب هر زمان که کارت گرافیک رندر کردن فریم را به پایان برساند، مانیتور هم فریم جدید را نمایش می‌دهد. ممکن است سرعت نوسازی مانیتور کم و زیاد شود اما از بریدگی و وقفه‌های شدید خبری نخواهد بود.

این لپ تاپ همچنین دارای ترکیب حافظه یک NVMe PCIe SSD یا 3 SATA-SSD RAID با آرایه صفر به منظور انتقال فوق سریع اطلاعات است. شرکت سازنده برای انتخاب میزان حافظه ذخیره ساز نیز دست کاربر را باز گذاشته است. ایسر وعده داده که امکان اورکلاک کردن پردازنده نیز به زودی در این مدل که به 3 فن خنک کننده تجهیز شده اضافه شود. درنهایت همان‌طور که گفته شد این مدل با هدست‌های واقعیت مجازی رایج در بازار همچون Oculus Rift or HTC Vive سازگاری داشته و قرار است با قیمت فوق‌العاده بالای 2599 دلاری راهی بازار شود.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*