دستبند هوشمند میو اسلایس بر روی سلامت قلب شما تمرکز می‌کند

دستبند هوشمند میو اسلایس بر روی سلامت قلب شما تمرکز می‌کند

در نمایشگاه CES سال گذشته استارت‌آپ میو (Mio) از یک دستبند هوشمند و اپلیکیشن همراه آن رونمایی کرد. حال پس از گذشت یک سال، دستبند هوشمند میو اسلایس (Mio Slice) به همراه اپلیکیشن به‌روزشده آن، در اختیار کاربران و علاقه‌مندان به حفظ تناسب اندام قرار گرفته است.

شرکت میو قبلا از سیستم PAI (سیستم اطلاعات فعالیت‌های شخصی) در دستبند هوشمند میو Fuse استفاده کرده بود و حالا با توسعه این سیستم و تولید دستبند هوشمند میو اسلایس ، دسترسی بیشتری را به کاربر داده است.

سیستم PAI (اختصارشده‌ی Personal Activity Intelligence) که در اپلیکیشن دستبند هوشمند میو اسلایس استفاده شده است، همه شاخص‌ها و معیارهای حرکتی شما را دربرمی‌گیرد. این سیستم علاوه بر شمارش تعداد گام‌هایی که برداشته‌اید (چیزی که اغلب دستبندهای هوشمند بر روی آن تاکید دارند) امتیازی بین 0 تا 100 برای دیگر فعالیت‌های شما نیز به ثبت می‌رساند.. هدف PAI ، رسیدن امتیاز شما به 100 است. کار با اپلیکیشن بسیار راحت است، پیچیدگی خاصی ندارد و به‌راحتی جایگزین برنامه‌های روزانه شما برای رسیدن به تناسب اندام دلخواهتان می‌شود.

قیمت دستبند هوشمند میو اسلایس 130 دلار است

دستبند هوشمند میو اسلایس به حسگر اپتیکال ضربان‌سنج قلب نیز مجهز است و می‌تواند فعالیت‌های قلب کاربر را رصد کند. این محصول همچنین قادر است گام‌های شما را بشمارد، وضعیت خواب شما را رهگیری و میزان کالری سوخته‌شده در بدنتان را محاسبه کند. این گجت تنها یک دکمه در جلو برای تغییر حالت داشته و اطلاعات را بر روی نمایشگری کوچک در پنل جلو به نمایش می‌گذارد. قیمت دستبند هوشمند میو اسلایس 130 دلار است و در رنگ‌های مشکی، آبی دریایی، سنگی و خاکی و در دو سایز مختلف به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه آنلاین میو یا Bookstone این گجت هوشمند را خریداری کنند.

دستبند هوشمند میو اسلایس بر روی سلامت قلب شما تمرکز می‌کند

خبر خوش برای دارندگان ساعت هوشمند اپل (Apple Watch) این است که شرکت میو اپلیکیشن مبتنی بر سیستم PAI خود را جهت نصب بر روی این اسمارت واچ در فروشگاه اپ استور قرار داده است و کاربران می‌توانند بدون نیاز به خرید دستبند هوشمند میو اسلایس یا هر گجت دیگری که از پلتفرم PAI استفاده می‌کند، به فعالیت‌های روزمره خود امتیاز دهند.

کمپانی نوپای میو همچنین نمایشگر اپتیکال ضربان قلب لینک 2 (Link 2) را بر پایه سیستم PAI جهت ورزشکاران حرفه‌ای معرفی کرد. این محصول با استفاده از بلوتوث و از فاصله حداکثر 30 متری قابلیت اتصال به اسمارت فون کاربر را دارد. لینک 2 قرار است در سال جاری روانه بازار شود.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*