پرینتر 3 بعدی پولاروید به همراه یک قلم طراحی از راه رسید

پولاروید در هیبتی جدید از راه رسید؛ پرینتر و قلم طراحی 3 بعدی

شرکت  پولاروید (Polaroid) از دیرباز به‌واسطه تولید دوربین‌هایی با چاپ سریع عکس شناخته می‌شد. اما این کمپانی در جریان رویداد CES 2017 با رویکردی متفاوت به صحنه بازگشته است: طراحی و چاپ 3 بعدی. پرینتر 3 بعدی پولاروید و قلم طراحی ساخته شده توسط این شرکت معتبر با هدف دسترسی آسان و همه‌گیر به این صنعت نوپا رونمایی شدند.

پرینتر 3 بعدی پولاروید در سه مدل با رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف طراحی و جهت استفاده خانگی ساخته شده‌اند.

اسکات و. هاردی (Scott W. Hardey) مدیرعامل و رئیس شرکت پولاروید عقیده دارد:

خلاقیت، قلب تپنده برند ماست. در 80 سال گذشته، ما به‌وسیله دوربین‌هایمان به مصرف‌کنندگان قدرت اظهار وجود و شناخت خلاقیت‌هایشان را داده‌ایم. حال پرینتر 3 بعدی پولاروید و قلم طراحی 3 بعدی از راه رسیده است. ما مشتاقانه منتظر استفاده مشتریانمان از این محصولات و دیدن خلاقیت‌ها و تصوراتشان هستیم.

قلم 3 بعدی پولاروید نیز به کاربران امکان طراحی با استفاده از رشته‌های ABS یا PLA را داده و همراه با آنها، 10 متر از این رشته‌ها در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. از نظر ظاهری، هر دو قلم شبیه به هم هستند اما وجه تمایز آنها در نوع ارتباطشان با منبع است؛ قلم 3 بعدی DRW100 یک قلم سیم‌دار و DRW101 قلمی بی‌سیم بوده که دارای پایه‌ای جهت شارژ باتری داخلی آن است.

قیمت پرینتر 3 بعدی پولاروید بین 500 تا 800 دلار خواهد بود

پرینتر 3 بعدی پولاروید و قلم طراحی دارای قیمت‌های متفاوتی هستند؛ انتظار می‌رود پرینتر 3 بعدی قیمتی بین 499 دلار تا 799 دلار داشته باشد و قلم 3 بعدی نیز بین 129 تا 149 دلار برچسب قیمت بخورد. گفته شده پرینتر 3 بعدی پولاروید در تیر یا مرداد 96 و قلم طراحی 3 بعدی این کمپانی نیز به همراه رشته‌های آن در اواخر امسال یا اوایل سال آینده به بازار راه یابد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*