تلویزیون های QLED سامسونگ

سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ به نمایشگاه CES 2017 آمد

شرکت سامسونگ در سال گذشته اعلام کرده بود که به زودی تلویزیون های جدید با فناوری QLED را عرضه خواهد کرد. این دقیقا همان چیزی است که امروز رخ داد و سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 به نمایش درآمد.

سری جدید تلویزیون های QLED سامسونگ شامل مدل‌های Q9، Q8 و Q7 در جریان نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی 2017 در لاس‌وگاس رونمایی شد. هیون سوک کیم (Hyunsuk Kim)، رئیس بخش لوازم صوتی و تصویری سامسونگ الکترونیکس در رابطه با رونمایی از این محصولات عنوان کرد:

با ظهور تلویزیون QLED، ما می‌توانیم تصاویر نزدیک‌تر به واقعیت را بر روی صفحه تلویزیون به نمایش بگذاریم. ما با موفقیت توانستیم ناسازگاری‌ها و مشکلات گذشته مشتریان را برطرف کرده و تعریف جدیدی را از ارزش‌های واقعی تلویزیون‌ها ارائه کنیم.

تلویزیون های QLED سامسونگ

در مجموعه‌ی جدید تلویزیون های QLED سامسونگ ، عملکرد رنگ‌ها به طور چشمگیری بهبود یافته و این تلویزیون‌ها توانایی نمایش رنگ‌ها با دقت DCI-P3 را دارند. شرکت سامسونگ اعلام کرده که این سری تلویزیون QLED برای اولین بار در جهان قادر به تولید رنگ‌هایی با درجه 100 درصد است. این بدان معناست که این تلویزیون‌ها می‌توانند تمام رنگ‌ها را بدون در نظر گرفتن سطح روشنایی و با قابلیت تشخیص دادن تفاوت آن‌ها در حداکثر روشنایی بین هزار و 500 تا 2 هزار نیت به نمایش درآورد.

تلویزیون های QLED سامسونگ

به گفته‌ی مسئولان شرکت سامسونگ، در مدل 2017 این تلویزیون‌ها، تمرکز بر روی محتوایی است که بر روی صفحه نمایش داده می‌شود و قابلیت اتصال نامرئی (Invisible Connection) برای متصل شدن دستگاه‌های جانبی به تلویزیون و ویژگی نصب آسان دستگاه بر روی دیوار نیز برای آن ارائه شده است.

تلویزیون های QLED سامسونگ

پلتفرم و رابط کاربری جدید در تلویزیون های QLED سامسونگ

پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ نیز برای سری جدید بهبود یافته و ویژگی‌های جدیدی به رابط کاربری و نحوه‌ی دسترسی به برنامه‌ها اضافه شده است. همچنین سامسونگ دو سرویس تلویزیون هوشمند جدید شامل ورزشی و موسیقی که پیش از این جزئیاتی از آن منتشر شده بود را راه‌اندازی کرده است. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت و تاریخ عرضه‌ی این سری تلویزیون‌ها اعلام نشده و احتمالا در آینده‌ی نزدیک، جزئیات بیشتری را از این محصولات خواهیم شنید.

تلویزیون های QLED سامسونگ تلویزیون های QLED سامسونگ

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*