یخچال هوشمند ال جی

پلتفرم webOS و دستیار شخصی الکسا در یخچال هوشمند ال جی

ال جی در حالی که مشغول رونمایی از تازه‌ترین دستاوردهای خود در حوزه فناوری و لوازم الکترونیکی مصرفی است، موفق شده هیجان خاصی را با این محصولات در بین علاقه‌مندان به وجود آورد. یخچال هوشمند ال جی اینک شامل سیستم عامل webOS بوده که با دستیار شخصی الکسا (Amazon Alexa) ادغام شده است. این بدان معناست که یخچال شما می‌توانید همه کار نظیر کنترل قدرت را به صورت خودکار انجام دهد و خواسته هایتان را تنها با صدا زدن شما انجام دهد.

یخچال هوشمند ال جی از یک نمایشگر لمسی 29 اینچی بر روی پنل جلویی خود نام “Instaview” بهره می‌برد، که می‌تواند وضعیت حال حاضر محتویات داخل این یخچال ساید بای ساید را برای شما به نمایش بگذارد. ال جی همچنین عنوان می‌کند که این نمایشگر می‌تواند دستورالعمل‌های مختلف را به نمایش گذاشته، به پخش موسیقی بپردازد، شما را از آخرین وضعیت آب و هوایی با خبر کند و حتی از طریق آن به فروشگاه آنلاین متصل شوید.

یخچال هوشمند ال جی

لذت استفاده از webOS در یخچال هوشمند ال جی

کاربران به جای چسباندن نوشته بر روی یخچال به سبک قدیم، می‌توانند یادداشت‌ها و تگ های خود را از طریق سیستم عامل webOS به ثبت برسانند و به لطف قابلیت “Fresh Tracker” یا ردیاب تازگی، همیشه زمان فاسد شدن مواد غذایی مختلف را به همراه داشته باشند. اما یخچال هوشمند ال جی وقتی جذاب‌تر می‌شود که الکسا با آن یکپارچه شده تا کاربران بتوانند از طریق فرامین صوتی به جای لمس این نمایشگر، خواسته های خود را به یخچال منتقل کنند.

این غول کره‌ای دنیای فناوری اخیرا از سیستم عامل webOS در تلویزیون های خود رونمایی کرده بود، اما این برای نخستین مرتب هاست که شاهد حضور آن در یک لوازم آشپزخانه هستیم. هرچند این نخستین یخچالی نیست که حاوی یک سیستم عامل است؛ ما پیش از این نیز در سال گذشته یخچال هوشمند ال جی مجهز به ویندوز 10 و همچنین یخچال سامسونگ مجهز به سیستم عامل تایزن را در نمایشگاه CES 2016 ملاقات کرده بودیم. تمامی این یخچال‌ها همراه با قابلیت های جذاب و ظاهری بسیار زیبا ارائه می‌شوند که به طبع از قیمت بالایی نیز برخوردارند. متاسفانه در حال حاضر ما هیچ اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه یخچال هوشمند ال جی نداریم اما بدون شک سال جاری این یخچال وارد بازارهای جهانی خواهدشد.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*