پخش کننده بلوری 4K Ultra HD سونی

پخش کننده بلوری 4K Ultra HD سونی با نام UBP-X800 معرفی شد

سونی امسال هم با یک پخش کننده بلوری پا به بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی گذاشته است. ساعاتی پیش شاهد رونمایی از پخش کننده بلوری 4K Ultra HD سونی با نام UBP-X800 بودیم که قطعا می‌تواند باعث شگفتی بسیاری از علاقه‌مندان به دستگاه های پخش کننده باشد.

این دستگاه به منظور ارائه یک تجربه مشاهده پیشرفته‌تر، متصل و همه جانبه برای اغلب مردم تولید شده است و می‌تواند به عنوان یک پلیر مدرن در سال 2017 میلادی که احتمالا در هر منزلی وجود آن لازم خواهد بود، پخش فایل های Ultra HD Blu-ray را بر عهده بگیرد. تنها کافیست مطمئن شوید که تلویزیون شما قادر به پشتیبانی از پخش کننده بلوری 4K Ultra HD سونی است.

این دستگاه حاصل تلاش بسیار عالی شرکت سونی در حوزه محصولات الکترونیکی مصرفی خانگی بوده است و به نظر می‌رسد آن‌ها کار خود را حداقل بر روی کاغذ به بهترین نحو ممکن انجام داده‌اند. پلیر Sony UBP-X800 می‌تواند به خوبی از پس پخش ویدیوهای بلوری Ultra HD برآید، در حالی که ویدیوهای استریم شده با وضوح 4K و محدوده داینامیکی بالا (HDR) را نیز می‌توانید در آن مشاهده کنید. به عبارت دیگر، چشم خودتان را باید برای تماشای فیلم‌ها، برنامه های تلویزیونی یا حتی لذت تجربه بازی با وضوح بالا، روشنایی بیشتر و همچنین کنتراست شگفت انگیز با پخش کننده بلوری 4K Ultra HD سونی آماده کنید.

پخش کننده بلوری 4K Ultra HD سونی

پشتیبانی از فضای رنگی شگفت انگیز BT .2020

مصرف کنندگان می‌توانند از قابلیت فوق‌العاده پخش اولترا اچ دی بلوری در کار یک فضای رنگی گسترده لذت ببرند و با استفاده از حالت HDR، محدوده داینامیکی را 100 برابری کنند. لازم به ذکر است که فضای رنگی موسوم به BT .2020 تنها در دو مدل از پلیرهای بلوری یافت می‌شود. از نظر صوتی نیز باید این پخش کننده را یک بمب انرژی دانست. این پلیر قادر به سازگاری با دالبی اتومز و DTS:X object است تا صدا را به بهترین شکل ممکن به گوش شما برساند.

پشتیبانی پخش کننده بلوری 4K Ultra HD سونی از تمامی فرمت‌های صوتی و تصویری

سونی به منظور حفظ عملکرد سازگار با دیسک های نوری از یک درایو دقیق اچ دی در پلیر UBP-X800 خود استفاده کرده است و از تمامی دی وی دی های ویدیویی گرفته تا دی وی دی های صوتی، سی دی و سوپر آدیو س دی، بلوری سه بعدی و همچنین BD-ROM پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید فایل های صوتی و تصویری خود را با استفاده از یک فلش توسط این پلیر قدرتمند پخش کنید. متاسفانه در حال حاضر هیچ صحبتی در رابطه با قیمت پلیر UBP-X800 سونی نشده است، اما عرضه آن از بهار 95 آغاز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*