سرویس اشتراکی فروشگاه وایوپورت

سرویس اشتراکی فروشگاه وایوپورت اچ تی سی راه‌اندازی خواهد شد

اچ تی سی (HTC) تصمیم گرفته تا یافتن اپلیکیشن‌های مرتبط با واقعیت مجازی را تا حد ممکن برای کاربرانش آسان کند، به همین دلیل روشی را برای راه‌اندازی سرویس اشتراکی فروشگاه وایوپورت (Viveport app store) پیاده‌سازی کرده است. طی چند ماه آینده، اچ تی سی تصمیم دارد تا گزینه اشتراکی را نیز به قابلیت‌های این فروشگاه اضافه کند. کاربران به این وسیله قادر خواهند بود تا از هر اپلیکیشن، بازی و همچنین دیگر محتوای موجود استفاده کنند، بدون اینکه منحصرا برای هر کدام مجبور به پرداخت مبلغی جداگانه باشند. اچ تی سی در جریان نمایشگاه CES 2017 وعده کرد این سرویس را در سال جاری به مرحله اجرا در خواهد آورد.

ایده‌ راه‌اندازی سرویس اشتراکی فروشگاه وایوپورت بسیار خوب و کاربردی خواهد بود و به مشترکان اجازه می‌دهد تا محتوایی که از آن لذت می‌برند را یافته و به راحتی استفاده کنند، چرا که قادر خواهند بود تا بدون درگیر شدن در فرآیند خرید برای تک‌تک اپلیکیشن‌ها، آن‌ها را امتحان کنند. گفتنی است در کنار سرویس اشتراکی فروشگاه وایوپورت ، همچنان سیستم سنتی خرید و استفاده از اپلیکیشن‌‌ها به قوت خود باقی خواهد ماند تا خرید هر کدام به صورت جداگانه ممکن باشد. از آن مهمتر توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان محتوا می‌بایست موافق خود را با این طرح اعلام کرده و رضایت و عدم رضایت برای شرکت دادن محتوایشان در سرویس اشتراکی فروشگاه وایوپورت را اعلام کنند. در غیر این‌صورت برای یک اپلیکیشن خاص، کاربر فقط قادر به خریداری مستقیم آن خواهد بود.

راه‌اندازی سرویس اشتراکی فروشگاه وایوپورت نیازمند موافقت توسعه‌دهندگان است

موضوع ذکر شده، سد راه و مشکلی بزرگ برای اچ تی سی خواهد بود، چرا که نیاز دارد تا نظر حجم انبوهی از توسعه‌دهندگان برای پیاده‌سازی و یا لغو سرویس اشتراکی فروشگاه وایوپورت برای برنامه‌هایشان را جویا شود. مطمئنا اچ تی سی باید بخش قابل توجهی از هزینه دریافتی به عنوان حق اشتراک را به توسعه‌دهنده اختصاص دهد، در غیر اینصورت فکر ضرر کردن و کسب سود کمتر، آن‌ها را از موافقت با این طرح باز خواهد داشت.

سرویس اشتراکی فروشگاه وایوپورتدر حال حاضر هنوز مشخص نیست پرداخت هزینه از روشی صورت خواهد گرفت. اگر سرویس اشتراکی فروشگاه وایوپورت همانند آن چیزی باشد که حین سر زدن به فروشگاه‌های فروش کتاب به صورت پاپ آپ به نمایش درمی‌آید، اچ تی سی به هر توسعه‌دهنده بر اساس میزان محبوبیت از اپلیکیشن‌ها و محتواهایشان پرداخت خواهد کرد. این روش برای اپلیکیشن‌های موفق و خوب بسیار کارایی دارد، اما محتوایی که تنها برای مدتی کوتاه آن هم برای سرگرمی کاربرد دارند، از این روش ضرر خواهند دید.

اچ تی سی در نظر دارد تا وایوپورت را برای دو دسته از مخاطبین گسترش دهد: بازی و کسب و کار سنتی. فروشگاه بازی به گیمرها اجازه خواهد داد تا بازی و دیگر محتوای مرتبط با این حوزه را یافته و مورد استفاده قرار دهند. همچنین فروشگاه شرکتی در نظر دارد تا اپلیکیشن‌هایی در دسته‌بندی‌های معماری و طراحی، پزشکی، مدل‌سازی سه بعدی و آموزش نیروی کار را در دل خود عرضه کند. توسعه فروشگاه با شرایط ذکر شده در همین سال جاری میلادی اتفاق خواهد افتاد.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*