لاو باکس

تماشا کنید: تجربه‌ای متفاوت از ابراز علاقه با لاو باکس (LoveBox)

لاو باکس (LoveBox – به‌ فارسی: جعبه عشق) نام یک استارتاپ پیام رسان فرانسوی است که محصول جدید آن با همین اسم در نمایشگاه CES 2017 به صورت رسمی رونمایی شد و کاربران می‌توانند با خرید این گجت 120 دلاری، علاقه خود به معشوقه‌شان را به‌شکلی متفاوت ابراز کنند.

برای استفاده از این وسیله جدید کافی‌ست آن را از طریق وای فای با تلفن هوشمند خود جفت‌سازی کرده و پیام را از طریق اپلیکیشن مربوطه، برای معشوقه‌تان ارسال کنید. در بخش جلویی لاو باکس ، یک قلب پلاستیکی (یا کاغذی) کوچک قرار گرفته که با دریافت پیام جدید، در جای خود می‌چرخد. زمانی که گیرنده پیام درب این جعبه عشق را باز می‌کند، پیام مورد نظر و تصویر خود را در آن مشاهده خواهد کرد. درواقع سازندگان با تعبیه یک صفحه نمایش در آینه، راه ارتباطی متفاوتی را پیش روی کاربران قرار داده‌اند.

ویدیوی معرفی گجت جدید لاو باکس در CES 2017

شاید تصور کنید که این گجت 120 دلاری ویژگی‌های دیگری نیز دارد که ما به آنها اشاره نکرده‌ایم. اما واقعا در لاو باکس هیچ قابلیت جذاب دیگری دیده نمی‌شود!

درحقیقت، موسس این شرکت یعنی ژان گرگوری (Jean Gregoire)، سفری به کشور آمریکا داشته و نگرانی او از قطع شدن ارتباش با معشوقه، باعث خلق لاو باکس شده است. اما حالا او تلاش کرده تا با فراهم کردن شرایطی برای استفاده همگان از این گجت، نوآوری خود را با تمام مردم دنیا به اشتراک بگذارد.

از آنجایی که کاربران حتی با یک گوشی 10 دلاری نیز می‌توانند با معشوقه خود در ارتباط باشند، شاید پرداخت 120 دلار منطقی به نظر نرسد. اما احتمالا برخی از کاربران با نگاهی متفاوت به عشق، مشکلی از نظر پرداخت نخواهند داشت.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*