اسکیت برد تک چرخ

اسکیت برد تک چرخ +OneWheel سریع‌تر از گذشته همراه با تکنولوژی حفظ تعادل

نمایشگاه CES چند سال قبل بود که برای نخستین بار اسکیت تک چرخ شرکت Future Motion رونمایی شد. حال این شرکت با نسل جدیدی از اسکیت خود به نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس پا گذاشته است که از تکنولوژی برای حفظ تعادل برخوردار خواهد بود. روی صحبت ما با اسکیت برد تک چرخ +OneWheel است.

اسکیت برد تک چرخ +OneWheel نسخه‌ای نسبتا شبیه به مدل دو سال پیش خود است. از مهم‌ترین قابلیت هایی که در این نسخه می‌توان یافت، حرکت آسوده‌تر و نرم‌تر همراه با آن است که به لطف بازطراحی موتور آن توسط شرکت فیوچر موشن به حاصل شده است. در حال حاضر اسکیت برد تک چرخ +OneWheel قادر است با سرعت 19 مایل بر ساعت (30 کیلومتر بر ساعت) حرکت کند که چیزی حدود 6 و نیم کیلومتر نسبت به نسل گذشته خود سریع‌تر شده است.

از دیگر موارد بهبودیافته در این اسکیت برد می‌توان به جاپایی بهتر همراه با پوشش کاملی از سنسور اشاره کرد که استفاده از این دستگاه را راحت‌تر کرده است. همراه با یک اپلیکیشن، کاربران می‌توانند کنترل بهتری را بر روی اسکیت برد خود داشته، نوع حرکت و عملکرد آن را نیز شخصی سازی کنند. این کمپانی می‌گوید که تغییراتی در پاسخگویی به چگونگی استفاده کاربران از اسکیت برد تک چرخ +OneWheel به وجود آمده است. کایل دورکسن (Kyle Doerksen) مدیرعامل شرکت فیوچر موشن در این باره می‌گوید که کاربران در همه حالات از این اسکیت تک چرخ استفاده می‌کنند  که پیش از این برای ما غیر قابل تصور بوده است.

اسکیت برد تک چرخ +OneWheel

نسخه جدید اسکیت برد تک چرخ شرکت فیوچر موشن باید قادر به تسلط کاملی بر زمین باشد و تکنولوژی حفظ تعادل را به کاربران ارائه دهد که ما در نسخه قبلی عملا شاهد آن نبودیم. همچنین گزینه های شخصی سازی جدیدی نیز اضافه شده است تا کاربران تازه کار بتوانند در کمترین زمان ممکن کار با این اسکیت را یاد بگیرند و مشکلی از بابت کنترل آن و سوانح احتمالی نباشد.

قیمت اسکیت برد تک چرخ +OneWheel

شاید تنها بخشی از این اسکیت برد که پیشرفت نکرده است، قیمت آن باشد. در حالی نسخه اصلی این اسکیت برد با قیمت 1500 دلار به فروش می‌رسد، اسکیت برد تک چرخ +OneWheel نیز خوشبختانه بدون هرگونه افزایش قیمت با همین مبلغ قابل خریداری خواهد بود و هم اکنون می‌توانید با ورود به وبسایت شرکت سازنده آن را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*