لامپ هوشمند Helia

لامپ هوشمند Helia با قابلیت تغییر درجه رنگ معرفی شد

سورا (Soraa) یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی و روشنایی در اروپا محسوب می‌شود. اگرچه حوزه کاری آن تولید لوزام صنایع بالادستی بوده، با این حال طی روند برگزاری نمایشگاه CES 2017 از لامپ هوشمند Helia برای مصارف خانگی رونمایی کرده است. اصلی‌ترین مزیت این محصول محدود شدن نور آبی آن است که باعث کم خوابی در بین افراد می‌شود.

لامپ هوشمند Helia ساختار ال ای دی دارد و برخلاف همنوعان خود که از طریق وای فای قابل کنترل هستند، با سیم کاشی عادی ساختمان به مرکز کنترل و برق شهری متصل می‌شود. البته Soraa در این سیستم از فناوری جدیدی به نام HomePlug Green Phy استفاده کرده که در حقیقت سیم‌کشی ساختمان را به بستری در جهت انتقال اطلاعات تبدیل می‌کند.

لامپ هوشمند Helia با قیمت 50 دلاری به بازار عرضه خواهد شد

علاقه‌مندان و مهندسین رشته الکترونیک بدون شک در جریان هستند که استفاده چند منظور از کابل مسی کار مشکلی نیست، با این حال سورا از سیستم HomePlug Green Phy برای انتقال تصاویر دوربین‌های امنیتی و حتی تقویت امواج وای فای هم استفاده می‌کند. لامپ هوشمند Helia علاوه بر این درجه گرمای رنگ را بر اساس موقعیت زمانی و مکانی تنظیم می‌کند. این قابلیت همانند شیفت شب (Night Shift) پلتفرم iOS بوده و نور آبی را در شب برای جلوگیری از اخلال در خواب افراد کاهش می‌دهد.

این لامپ‌ها همچنین برای شبیه سازی نور خورشید، به مراتب نور ماوا بنفش بیشتری را نسبت به سایر لامپ‌های عادی از خود انعکاس می‌دهند. لامپ هلیا همچنین به صورت ماژولار طراحی گردیده، به طوری که می‌تواند با ماژول‌های سری Smart Snap، به قابلیت‌های بیشتری همچون تشخیص میزان نور محیط هم مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های لامپ هوشمند Helia می‌توان به سازگاری با سایر گجت‌های هوشمند به واسطه پروتکل IFTTT و برخورداری از اپلیکیشنی با نام Cloud Connect که امکان تغییر رنگ آن از طریق گوشی هوشمند را فراهم می‌کند اشاره کرد.

لامپ هوشمند Helia

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*