اندازه گیری بدون درد سطح گلوکز

اندازه گیری بدون درد قند خون با محصول جدید PKvitality

اندازه گیری بدون درد قند خون یا همان سطح گلوکز ، همواره یکی از دغدغه های بیماران دیابتی بوده است. ابتلا به دیابت دردسرهای خود را دارد که گاها از حد تحمل انسان خارج می شود و یکی از موارد متداولی که بیماران دیابتی در اکثر موارد از آن شکایت می کنند سوراخ کردن انگشت به منظور نمونه گیری از خون و اندازه گیری سطح گلوکز است.

برای غلبه بر این چالش تاکنون راهکارها و فناوریهای مختلفی ارائه شده است، اما شرکت PKvitality راهکار جدیدی ارائه کرده که شامل یک گجت پوشیدنی بر روی مچ دست است. محصول جدید این شرکت K’Track نام دارد که در نمایشگاه  CES 2017 معرفی شد.

اندازه گیری بدون درد قند خون با سوزنهای نیم میلیمتری

این محصول شگفت انگیز بر روی مچ دست بیمار قرار می گیرد و مجهز به سوزنهایی بسیار ریز برای اندازه گیری سطح گلوکز خون است. این سوزنهای نیم میلیمتری در زیر گجت یاد شده قرار دارند که اطلاعات مایع میان بافتی اطراف سلول های بافتی را اندازه می گیرند.

سلولهای بافتی، گلوکز را از جریان خون جذب می کنند و اطلاعات دقیقی از وضعیت گلوگز در داخل بدن ارائه می دهند. جمع آوری و آنالیز اطلاعات مربوط به گلوگز در کمتر از یک دقیقه با این گجت انجام می شود و البته در قیاس با تمامی شیوه هایی که قبلا معرفی شده، استفاده از آن راحت تر است.

جالبتر اینکه این شرکت ورژن دومی از محصول K’Track را معرفی کرده که اسید لاکتیک، تعداد ضربان قلب و سطح VO2 max  را در زمان انجام تمرینات ورزشی اندازه می گیرد. ورزشکاران قادر هستند در زمان تمرین آن را به راحتی دور دست خود ببندند.

این ورژن نسبت به ورژن قبلی گرانتر بوده و برای هر گجت باید 200 دلار و نیز 150 دلار برای هر سنسور پرداخت کرد. البته فراموش نشود که هر ماه باید آن را تعویض کنید. قرار است شرکت تولید کننده، ظرف چند هفته آینده تمامی تاییدیه های رسمی را دریافت و محصول نهایی را در سال 2018 وارد بازار کند.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*