لپ تاپ اودیسه

لپ تاپ اودیسه ؛ اولین لپ تاپ مخصوص بازی سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2017 از اولین لپ تاپ مخصوص بازی خود به نام Odyssey رونمایی کرد. این لپ تاپ تاکنون چند جایزه را از آن خود کرده و افق جدیدی را در دنیای بازی‌های کامپیوتری ایجاد خواهد کرد. در ادامه، متن بیانیه‌ی مطبوعاتی سامسونگ برای معرفی لپ تاپ اودیسه را مطالعه خواهید کرد.

لپ تاپ اودیسه (Odyssey) در واقع یک کامپیوتر قابل حمل برای بازی با قدرت بالا و نمایشگر پویا است. این لپ ‌تاپ که در ابعاد 17.3 و 15.6 اینچی عرضه می‌شود، مجموعه‌ای از طراحی زیبا و نوآورانه در کنار قدرت بالا و قابلیت‌های برتر است که بهترین تجربه‌ی ممکن بازی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لپ تاپ اودیسه

یونگ‌ گوچوی، معاون ارشد مدیر تیم تجارت کامپیوتر و ارتباطات موبایلی سامسونگ الکترونیکس گفت:

لپ ‌تاپ اودیسه سامسونگ به‌صورت خاص برای اهالی بازی طراحی شده و مجهز به قابلیت‌های منحصربه‌فردی است که آن را به یکی از بهترین لپ ‌تاپ ‌های گیمینگ موجود در بازار تبدیل می‌کند. امروزه اهالی دائمی و پاره‌وقت بازی نیز به دنبال دستگاه‌هایی هستند که نه تنها قدرت بالایی برای بازی‌های با گرافیک بالا داشته باشند، بلکه از طراحی زیبا و قابل حمل هم بهره ببرند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که مجموعه محصولات بخش کامپیوتر خود را با یک دستگاه بازی عالی با بهترین طراحی، پیشرفته‌ترین فناوری و بالاترین کارایی در بازی، گسترش می‌دهیم.

قابلیت‌های برتر لپ تاپ اودیسه

لپ تاپ اودیسه سامسونگ قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد که به‌صورت خاص برای اهالی تمام‌وقت و پاره‌وقت بازی طراحی شده‌اند. با فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند HexaFlow Vent و سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته، دستگاه همیشه خنک می‌ماند. این دستگاه برای حداکثر عملکرد و بازی بی‌وقفه طراحی شده است و کاربران می‌توانند بخش  HexaFlow Vent  را در زیر صفحه دستگاه باز کرده و از طریق آن میزان حافظه‌ی لپ تاپ را افزایش دهند.

لپ تاپ اودیسه

لپ تاپ اودیسه سامسونگ مجهز به یک پردازنده‌ی قوی و هوشمند است که عملکرد دستگاه در زمینه‌ی بازی را تقویت می‌کند. هر دو مدل لپ ‌تاپ مجهز به پردازنده نسل هفتم Intel Core i7 هستند که عملکردی سریع را در کنار برترین فناوری‌های گرافیکی به کاربران ارائه می‌کند.

نمایشگر پیشرفته

علاوه بر موتور پرقدرت، لپ تاپ اودیسه سامسونگ، مجهز به یک نمایشگر 17.3 اینچی است که تجربه‌ی نمایشی زیبا را به همراه نوردهی از پشت برای شما به ارمغان می‌آورد که تا 300 نیت (280 نیت برای نسخه 15.6 اینچی) در روشنایی بالا رفته و تصویری کاملا شفاف ارائه می‌دهد. نمایشگر فوق‌العاده‌ی این دستگاه همچنین مجهز به سطح ضدانعکاس است که میزان بازتاب نور را به حداقل می‌رساند و به کاربر امکان می‌دهد بدون پرت شدن حواس، روی حرکت بعدی در بازی تمرکز کند.

لپ تاپ اودیسه

این لپ تاپ اهالی بازی را به دنیایی با صحنه‌های هیجان‌انگیز و رنگ‌هایی زنده و زاویه‌ی نمایشی کاملا باز می‌برد. این دستگاه همچنین تصاویری بسیار باکیفیت را به مخاطب عرضه می‌کند که به تجربه ویدیویی در حد کیفیت سینمایی منجر می‌شود.

طراحی و عملکرد نوآورانه

لپ تاپ اودیسه سامسونگ دارای طراحی نوآورانه‌ای است که هم قدرت بالایی داشته و هم بهترین عملکرد را به کاربر هدیه می‌کند. برخلاف بسیاری از کامپیوترهای بازی، لپ‌ تاپ Odyssey به راحتی قابل حمل بوده و به کاربر امکان می‌دهد بازی را همه ‌جا با خود همراه ببرد.

لپ تاپ اودیسه

علاوه بر این طراحی زیبا، صفحه کلید لپ ‌تاپ نیز مجهز به قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند انحنای بالای کلیدها با طراحی قابلیت‌های دست انسان است (انحنای 0.5 میلی‌متری کلیدها روی مدل 17.3 اینچی، و کلیدهایی با انحنای 0.3 میلی‌متری و نوردهی از پشت مدل WASD در مدل 15.6 اینچی). برای شخصی‌سازی و ساده کردن دسترسی به کلیدهای مهم، کاربر می‌تواند نور پشتی را برای هر کلید در نسخه 17.3 اینچی لپ ‌تاپ تعیین کند.

لپ تاپ اودیسه

لپ تاپ اودیسه علاه بر قابلیت‌های عالی برای بازی، نرم‌افزارهایی هم برای اشتراک‌گذاری نفر به‌ نفر با دستگاه‌های دیگر مانند گوشی‌ های هوشمند دارد. با استفاده از  PC Message و PC Gallery کاربران می‌توانند به راحتی فایل، پیام و تصویر را در هر زمان و مکانی به اشتراک بگذارند.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*