نگاه نزدیک به ساعت هوشمند کاسیو پرو ترک در سی ای اس 2017

نگاه نزدیک به ساعت هوشمند کاسیو پرو ترک در سی ای اس 2017

روز گذشته کاسیو در نمایشگاه سی ای اس 2017 از جدیدترین محصول خود در زمینه‌ی اسمارت واچ ها رونمایی کرد. ساعت هوشمند کاسیو پرو ترک (CASIO Pro Trek) محصول جدیدی محسوب می‌شود که قرار است برند ساعت‌ساز ژاپنی را از دنیای عقربه‌های سنتی به دنیای گجت های الکترونیکی مدرن انتقال دهد.

با این که حضور کمپانی های تولیدکننده‌ی ساعت های هوشمند در این دوره از رویداد سی ای اس کمی کم‌رنگ بوده است، اما کمپانی‌هایی نظیر کاسیو و فسیل توانسته‌اند تا حدودی این کمبود را جبران کنند. ساعت هوشمند کاسیو پرو ترک جدیدترین محصول این کمپانی است که بر پایه‌ی سیستم عامل مخصوص گجت های پوشیدنی اندروید ویر (Android Wear) گوگل کار می‌کند و خبرنگاران اندروید هدلاینز توانسته‌اند چند ساعت پس از رونمایی، نگاهی نزدیک به آن داشته باشند و قابلیت‌های مختلف این اسمارت واچ زیبا را بررسی کنند.

در همان نگاه اول و اگر به برند کاسیو بر روی قسمت بالایی این ساعت هم توجه نکنید، مشخص است که محصولی از برند کاسیو را در دست گرفته‌اید. ساعت‌ساز ژاپنی همان طراحی جسورانه، محکم و زیبای سری G-Shock خود را در مدل پرو ترک نیز به کار گرفته است. این ساعت از قابلیت جی پی اس به طور کامل پشتیبانی می‌کند و این به معنای آن است که ورزشکاران و افرادی که دیوانه‌وار به فعالیت‌های خارج از خانه و در طبیعت عشق می‌ورزند، به عنوان اهداف احتمالی ساعت هوشمند کاسیو پرو ترک در نظر گرفته شده‌اند و این طراحی مستحکم مطمئنا می‌تواند در بسیاری از مواقع به کمک این دسته از افراد ماجراجو بیاید.

البته همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این استحکام با قربانی کردن ظرافت در طراحی به دست نیامده است و ساعت هوشمند کاسیو پرو ترک همان‌قدر که می‌تواند در فعالیت‌های ورزشی به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد، همان‌قدر هم قابل ست کردن با یک لباس رسمی برای یک مهمانی ویژه خواهد بود و رنگ‌های شاد و جذابش گویای این مسئله هستند.

با ساعت هوشمند کاسیو پرو ترک همه جا به نقشه دسترسی دارید

نگاه نزدیک به ساعت هوشمند کاسیو پرو ترک در سی ای اس 2017

همان‌طور که گفتیم، این دیوایس از اندروید ویر به عنوان سیستم عامل اصلی برخوردار خواهد بود و از آنجا که طبق اعلام رسمی کاسیو قرار است این مدل به اندروید ویر ۲.۰ مجهز شود، تمام قابلیت‌های نرم افزاری و امکانات جذابی که در این ورژن از سیستم عامل گوگل وجود دارد و پیش از این در نسخه‌های پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهندگان آن مشاهده کرده‌ایم را کاربران ساعت هوشمند کاسیو پرو ترک نیز تجربه خواهند کرد.

البته این محصول که در رنگ های مشکی و نارنجی سوخته قابل خریداری خواهد بود، علاوه بر قابلیت‌های نرم افزاری عنوان شده، از تعدادی ویژگی‌های نرم افزاری انحصاری نیز بهره می‌برد که از آن جمله می‌توانیم به پشتیبانی کامل آنلاین و آفلاین از نقشه‌های رنگی اشاره کنیم. قابلیتی که مطمئنا در طول سفر و در مناطقی که راه را گم کرده‌اید و یا دسترسی به هیچ شبکه‌ی ارتباطی خاصی ندارید، می‌تواند به عنوان یک منجی تکنولوژیک عمل کند و راه را به شما نشان دهد.

شما عزیزان گجت نیوزی در گالری زیر می‌توانید تمام تصاویری که از وجوه مختلف هر دو مدل نارنجی و مشکی‌رنگ ساعت هوشمند کاسیو پرو ترک در نمایشگاه CES 2017 گرفته شده است را مشاهده کنید:

نگاه نزدیک به ساعت هوشمند کاسیو پرو ترک در سی ای اس 2017

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. در مورد باتری چیزی گفته نشده ؟