پرچمدار سال 2017 سامسونگ با هدف بازگشت به روزهای اوج تولید می‌شود

سامسونگ قصد دارد 60 میلیون نسخه از پرچمدار بعدی خود را در سال 2017 به فروش برساند

بر اساس گزارشات منتشرشده از خبرگزاری‌های کره جنوبی، پرچمدار سال 2017 سامسونگ -که احتمالا گلکسی اس 8 (Galaxy S8) نام داشته باشد- با هدف بازگشت به روزهای اوج این کمپانی و رسیدن به فروش 60 میلیون واحد در سال 2017 تولید و روانه بازار می‌شود.

یکی از این منابع خبری در گزارش خود آورده است:

این غول دنیای تکنولوژی از تامین‌کنندگان قطعات گلکسی اس 8 خواسته تا فعالیت‌های خود را با هدف رسیدن به تولید 60 میلیون واحد از پرچمدار سال 2017 سامسونگ گسترش دهند.

پرچمدار سال 2017 سامسونگ با هدف بازگشت به روزهای اوج تولید می‌شود

آیا پرچمدار سال 2017 سامسونگ می‌تواند اعتبار این کمپانی را بازگرداند؟

همان‌طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، اگر سامسونگ بتواند به فروش 60 میلیون گوشی گلکسی اس 8 در سال 2017 برسد، می‌تواند مجددا به دوران طلایی خود بازگشته و سود سالانه خود را تا حدی افزایش دهد. پرچمداران سری S این شرکت کره‌ای در سال‌های اخیر توانستند سود نسبتا خوبی برای کمپانی سازنده خود داشته باشند؛ گوشی های گلکسی اس 3 (Galaxy S3) با 60 میلیون نسخه، گلکسی اس 4 (Galaxy S4) با 70 میلیون نسخه و دیوایس‌های گلکسی اس 5 (Galaxy S5) و گلکسی اس 6 (Galaxy S6) با فروش 45 میلیون نسخه، محصولات سودآور چشم‌بادامی‌ها بودند و پیش‌بینی می‌شود اسمارت فون گلکسی اس 7 (Galaxy S7) نیز بتواند 48 میلیون نسخه فروش داشته باشد.

امکانات احتمالی گلکسی اس 8 سامسونگ

اخبار و حواشی زیادی پیرامون گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ شنیده شده است. برخی از قابلیت‌های احتمالی آن شامل مواردی از جمله نمایشگر بزرگ با لبه‌های خمیده، حذف دکمه هوم، سنسور اثر انگشت تعبیه‌شده در زیر صفحه نمایش، نمایشگر حساس به فشار، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، برخورداری از قلم اس پن سامسونگ، بلندگوهای استریو، دوربین سلفی باکیفیت و مجهز به فناوری فوکوس خودکار، تبدیل گوشی به پی سی با بهره‌گیری از تکنولوژی کانتینیوم و به‌کارگیری چیپ‌ست اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 هستند.

پیش‌بینی می‌شود تولید انبوه پرچمدار سال 2017 سامسونگ در اواخر سال 95 آغاز شده و در ماه فروردین یا اوایل اردیبهشت سال 96 روانه بازار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*