ویدیوی تایم لپس پالس

عظمت و زیبایی هوای طوفانی را در ویدیوی تایم لپس پالس مشاهده کنید

عکاسی با نام مایک البینسکی (Mike Olbinski) مدتی است به خاطر ساخت ویدیوهای تایم لپس (Time Lapse) زیبای خود به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و آثار وی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دیده می‌شوند. با وجود عظمت و بزرگی اثر جدید مایک که در همکاری با شش کارمند Vimeo گردآوری شده است، ممکن است کاربران در بدو مشاهده تصور کنند که وی به تازگی به دنیای عکاسی پای گذاشته و اخیرا با فیلمبرداری تایم لپس آشنا شده است. ویدیوی تایم لپس پالس (Pulse) علاوه بر مهیج‌بودن همانند ویدیوی پیشین وی، آرامش خاصی را به کاربر انتقال می‌دهد.

مایک البینسکی تصمیم گرفته تا جدیدترین اثر خود را به صورت سیاه و سفید درست کند که شاید در نظر اول مهیج نیاید، اما بعد از مشاهده، نظر هر کاربری درباره آن عوض خواهد شد. وی در مورد ویدیوی تایم لپس پالس گفت:

طوفان‌ها مملو از رنگ‌های مختلف هستند. رنگ‌های آبی، سبز، نارنجی تیره و قرمز در حین غروب آفتاب را می‌توان در این حادثه طبیعی مشاهده کرد، اما سیاه و سفید با روح من صحبت می‌کند. من عاشق آن هستم. وقتی که رنگ از اثر حدف می‌شود، چیزی تماشاچی را به سمت بافت و شالوده کار جذب کرده و وی را بیشتر به توجه به حرکت اشیا در ویدیو وادار می‌کند.

ویدیوی تایم لپس پالس از گردآوری و تجمیع تعداد زیادی عکس ثبت شده طی فواصل زمانی مختلف ایجاد شده است. اگرچه مایک قبلا در هر ویدیو تنها بر روی یک نوع از طوفان‌ها همانند بادهای موسمی تمرکز می‌کرد، اما در ویدیوی تایم لپس پالس شاهد هستیم که انواع شرایط نابه‌سامان آب و هوایی و اقسام طوفان‌ها به تصویر کشیده شده‌اند. گفتنی است در مقایسه با آثار پیشین، این ویدیو با سرعت پایین‌تری جلو می‌رود. موسیقی پس‌زمینه بسیار حرفه‌ای کار شده و ثانیه به ثانیه آن با حرکات ویدیو هماهنگ است.

ویدیوی تایم لپس پالس در عین سیاه و سفید بودن، جذابیت خاصی دارد

محصول نهایی در فرمت 4K موجود بوده و توسط دوربین‌های 50 مگاپیکسلی کانن ای آس 5 دی اس آر (Canon EOS 5DSR) و همچنین 22 مگاپیکسلی کانن 5 دی مارک 3 (Canon 5D Mark III) ساخته شده است. گفتنی است در ساخت ویدیوی تایم لپس پالس لنزهای مختلفی همچون لنز زاویه باز 24-11 و همچنین لنز زوم 135 میلی‌متری به کار رفته‌اند. مایک البینسکی در اثر جدید از نسبت ابعاد گسترده‌تری استفاده کرده و بعد از ساخت ویدیوی عادی، آن‌ را با استفاده از نرم افزارهای مختلف به صورت سیاه و سفید درآورده است. پیشنهاد می‌شود تا تماشای ویدیوی تایم لپس پالس به همراه موسیقی بی‌نظیر آن را از دست ندهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*