تصویر گوشی اچ تی سی اوشن نوت خبر از نمایشگر ثانویه می‌دهد

تصویر گوشی اچ تی سی اوشن نوت خبر از وجود یک نمایشگر ثانویه می‌دهد

یکی از امکانات جالب گوشی های سری وی ال جی، شامل ال جی وی 10 (LG V10) و ال جی وی 20 (LG V20) وجود یک نمایشگر ثانویه در قسمت بالای صفحه نمایش اصلی است. بر اساس شنیده‌ها، گویا اچ تی سی نیز قصد استفاده از این ویژگی خاص در گوشی های جدیدش را دارد؛ به‌تازگی تصویر گوشی اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note) بر روی خروجی وب‌سایت Weibo قرار گرفته که این ادعا را اثبات می‌کند.

عکس زیر تصویر گوشی اچ تی سی اوشن نوت است و همان‌گونه که می‌بینید، نمایشگر ثانویه در قسمت بالایی گوشی جا خوش کرده و آیکون چند اپلیکیشن ضروری بر روی آن به نمایش گذاشته شده است. این اپلیکیشن‌ها، خواه آخرین برنامه‌های استفاده‌شده توسط کاربر باشند و خواه نرم افزارهای در حال اجرا در پس‌زمینه گوشی، مشخص است که بخشی از صفحه نمایش اصلی دستگاه نیستند.

تصویر گوشی اچ تی سی اوشن نوت خبر از نمایشگر ثانویه می‌دهد

آیا این تصویر گوشی اچ تی سی اوشن نوت واقعی است؟

این تصویر گوشی اچ تی سی اوشن نوت نحوه استفاده از نمایشگر ثانویه را مشخص کرده و به‌سادگی می‌توان تفاوت آن را با نمایشگر ثانویه استفاده‌شده در اسمارت فون‌های سری وی ال جی دید. با این حال، هنوز صحت این عکس به تایید نرسیده و بهتر است صبر کرد تا پس از برگزاری رویداد معرفی محصولات جدید اچ تی سی، از رمز و راز این نمایشگر پرده برداشت. شایعات درخصوص اچ تی سی اوشن نوت همچنان در جریان است؛ شنیده‌ها حکایت از حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا در این محصول -همانند آنچه در آیفون 7 دیدیم- دارد.

انتظار می‌رود کنفرانس خبری اچ تی سی فردا 12 ژانویه (23 دی) برگزار شده و محصولات جدید این کمپانی تایوانی، شامل اچ تی سی اوشن نوت یا اچ تی سی یو الترا (HTC U Ultra) و اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*