پرچمدار آینده گوشی های سونی

پرچمدار آینده گوشی های سونی از نمایشگر اولد بهره خواهد برد

به نقل از یک گزارش تازه از رسانه ژاپنی Nikkan، سونی موبایل قصد دارد نسل آینده گوشی های سونی اکسپریا (Sony Xperia) را برای سال 2018 میلادی به نمایشگرهای اولد مجهز کند. این شرکت تا به حال از پنل های ال سی دی تولید خود در گوشی های هوشمندش استفاده می‌کرد، بنابراین باید در انتظار عرضه نخستین نسل گوشی های اکسپریا همراه با این دست از پنل های مدرن باشیم.

این روزها دیگر اکثر تولیدکنندگان به سمت استفاده از نمایشگرهایی با تکنولوژی اولد در گوشی های هوشمند خود می‌روند. سال 2016 میلادی درگاه USB نوع C به یک استاندارد برای گوشی های هوشمند بالارده تبدیل شد؛ حال به نظر می‌رسد نمایشگر اولد (OLED Display) استاندارد تازه گوشی ها برای سال جدید میلادی است و سونی را هم باید از جمله شرکت‌های علاقه‌مند به استفاده از این تکنولوژی بدانیم.

نسل آینده گوشی های سونی به لطف نمایشگر اولد از عمر باتری بیشتری برخوردارند

رسانه ژاپنی نیکان همچنین اشاره می‌کند که پنل اولد تنها در مدل بالارده گوشی های سونی اکسپریا مشاهده خواهد شد و سونی قصد دارد همراه با عملکرد قدرتمندانه و عمر باتری طولانی‌تر دست به چنین کاری بزند. در حال حاضر این تمام چیزیست که ما از گوشی های آینده شرکت سونی موبایل می‌دانیم. نمایشگرهای اولد به صورت گسترده‌ای توسط شرکت سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این صفحات نمایش از مزیت‌های بیشماری نسبت به ال سی دی ها شامل نسبت کنتراست بالاتر و از همه مهم‌تر ضخامت کمتر همراه با انعطاف پذیری به مراتب بیشتر برخوردار هستند. همین مزیت‌ها باعث شده تا اپل نیز به فکر استفاده از پنل های اول در گوشی های آیفون معرفی نشده امسال خود بیفتد و استفاده از پنل های ال سی دی را کنار بگذارد.

بنابراین اگر چندی دیگر گوشی های سونی اکسپریا مجهز به نمایشگرهای اولد را دیدیم نباید چندان هم متعجب شویم. در حال حاضر هیچ اطلاعات و تصاویری از نسل آینده گوشی های این غول ژاپنی به بیرون درز پیدا نکرده است اما انتظار می‌رود هر چه به انتهای سال نزدیک شویم، اخبار این گوشی های اولد بیشتر به گوش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*