مشکل اسپیکر گوشی نکسوس 6 پس از آپدیت به اندروید 7.1.1

مشکل اسپیکر گوشی نکسوس 6 پس از آپدیت به اندروید 7.1.1 ؛ راه حل چیست؟

چند هفته پیش گوگل آخرین آپدیت اندروید نوقا را برای گوشی هایش عرضه کرد و گوگل پیکسل (Google Pixel) و نکسوس ها جزو اولین دستگاه‌هایی بودند که توانستند این به‌روزرسانی را دریافت کنند. این آپدیت بالاخره برای صاحبان موتورولا نکسوس 6 (Motorola Nexus 6) نیز عرضه شد و آنها را خوشحال کرد. اما این خوشحالی دوام زیادی نداشت؛ مشکل اسپیکر گوشی نکسوس 6 پس از آپدیت به اندروید 7.1.1 بسیاری از کاربران را غافلگیر کرد.

کاربران در انجمن‌های گفتمان گوگل از مشکل برقراری تماس با اسپیکر نکسوس 6 خبر دادند و به‌دنبال راه‌حل آن بودند. بنا به گفته صاحبان این اسمارت فون، پس از برقراری تماس از طریق اسپیکر ، طرف مقابل صدای اکو، جیغ‌مانند و نویزهای عجیب و غریب می‌شنود. البته برخی کاربران این مشکل را از میکروفون نکسوس 6 می‌دانند و پیشنهاد داده‌اند در هنگام تماس با اسپیکر ، میکروفون در حالت بی‌صدا (Mute) قرار داده شود. اما آیا این راه‌حلی منطقی است؟

مشکل اسپیکر گوشی نکسوس 6 در هنگام برقراری تماس رخ می‌دهد

با گشت و گذار در وب‌سایت رهگیری مشکلات پروژه منبع‌باز اندروید (Issue Tracker of Android Open Source Project)، خواهیم دید پیام‌های مشابه زیادی در خصوص مشکل اسپیکر گوشی نکسوس 6 از سوی کاربران گزارش شده است؛ پس از برقراری تماس با اسپیکر نکسوس 6 صدای شخص اکو شده و به‌گونه‌ای ناخوشایند به طرف مقابل می‌رسد. هرچند این مشکل برای خود صاحب گوشی پیش نمی‌آید و او بدون شنیدن صدای اکو یا نویزهای اضافی، تماس را ادامه می‌دهد.

اگر شما نیز عادت دارید با اسپیکر نکسوس 6 خود تماس بگیرید و نگران این موضوع هستید، شاید در حال حاضر تنها راه حل این مشکل، آپدیت نکردن گوشی نکسوس 6 به اندروید 7.1.1 و انتظار برای آپدیت جدید و حل آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*