اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7

آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ منتشر شد

بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره سامسونگ تصمیم گرفت تا به صورت ناگهانی با ارائه به روز رسانی اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و همچنین گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge)، کاربران دو پرچمدار خود را غافل گیر کند.

همانطور که می‌دانید استفاده از اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 مدتی قبل تحت اپلیکیشن گلکسی بتا پروگرم (Galaxy Beta Program) مهیا شده بود و بعد از دو ماه استفاده آزمایشی، درست در اولین روز سال جدید میلادی، سرویس‌دهی اپلیکیشن یاد شده متوقف شد. آنطور که سامسونگ پیشتر اعلام کرده بود، انتظار می‌رفت تا اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 در تاریخ هفدهم ژانویه (بیست و هشتم دی ماه) عرضه شود، اما کاربران استفاده‌کننده از نسخه بتا، چند روزی است که نوتیفیکیشن آپدیت OTA را دریافت می‌کنند. گفتنی است کاربرانی که اکنون در حال استفاده از ورژن اصلی نسخه پیشین اندروید هستند، هنوز هیچ اطلاعیه‌ای به منظور دریافت آپدیت جدید برای گلکسی S7 و گلکسی S7 edge خود دریافت نکرده‌اند، با این وجود انتظار می‌رود تا حدود یک هفته آینده کاربران در مناطق مختلف قادر به دریافت این به روز رسانی باشند.

اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7در صورت دریافت اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 خود، تجربه استفاده از آن را با دیگران به اشتراک بگذارید

همانطور که در مطالب پیشین و بر اساس مشاهدات خود از اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 اعلام کردیم، این آپدیت سیستم پنجره اعلانات (نوتیفیکیشن) گوشی را تغییر داده و علاوه بر بهبود عملکرد رابط کاربری، قابلیت‌های جدید و بهبودیافته‌ای را اعم از تقسیم صفجه نمایش به دو قسمت و اجرای همزمان دو برنامه را به گوشی می‌آورد. اگر شما نیز جزو کاربران یکی از این دو پرچمدار سامسونگ هستید، از امروز وضعیت دریافت به روز رسانی اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج خود را مرتبا چک کرده و در صورت مشاهده امکان دریافت، وضعیت را در این پست با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

62 دیدگاه

  1. سلام.من گوشیم قسمت ابدیت رو تویه تنظیمات نداری چکار باید بکنم؟

  2. سلام
    من بین فلت و اج موندم بخاطر اینکه اج مراقبت میخواد منم فعلا نمیخوام گوشی عوض کنم فلت بگیرم یا اج؟

  3. سلام دوستان من گوشی s7edge دارم دو روز بود که اپدیت اومده بود ولی من اهمیت نمی دادم تا امشب که نظرات رو خوندم و خواستم بروز رسانی کنم حدود ۱ نیم ۲۹۹ مگابایت بود حجمش نظرات میگفت که فست شارژ از کار میفته و کند میشه از اون جای که اهل ریسکم بروز رسانی کردم و تموم شد بعد گوشی خاموش شد و چند تا چیز پر شد بعدش دیگه روشن نشو تا چند دقیقه بعد که شد واقعا سرعتش رفته بود بالا قشنگ شده بود دوربین همه چی عالی نمیگم دانلود کنید شاید روی بعضی گوشی ها نیاد یا بعضی چیزا از کار بیفته.

  4. من آپدیت کردم نقاط مثبت زیادی داره ولی بزرگ ترین مشکلش اینه گوشیم وقتی وارد بعضی برنامه ها میشم یکم کند شده راه حلی ندارید؟ ولی در کل فوقالعادست

  5. 95/12/28
    آپدیت کردم حرف نداره
    گوشی s7 edge

  6. سلام خسته نباشید . من یه اپدیت اومده واس گوشیم 42 mg هست اما وقتی دانلودش میکنم میخوام که نصبش کنم تا28 درصد نصبش میکنه بعد یه ارور اندروید میده ولی میاد بیرون .مدل گوشی من s6 edge ؟لطفا کمکم کنید ؟ممنون.

  7. سلام
    من چند روز هستش که آپدیت کردم به اندروید 7
    دوتا مشکل برخورد کردم اول اینکه گزینه fast Charging دیگه کار نمیکنه. حالا این مهم نیستش مهم دومی هستش که موقع اتصاب به WIFI مرتب وای فای خاموش و روشن میشه و نمیشه به شبکه متصل شد. یعنی وای فای رو وقتی روشن میکنی به نت شبکه وصل میشه ولی بلافاصله خاموش میشه. دوباره وصل میشه مجددا خاموش و این عمل مرتب تکرار میشه .خیلی خیلی بده. این چند روز هم همش دارم از نت سیم کارتم استفاده میکنم. کسی همچین مشکلی داشته؟ راهکار پیشنهادیتون چیه؟؟

    • سلام.
      من گلکسی اس ۷ ایج دارم.
      امروز به اندروید۷.۰ که خود گوشی برام اعلام کرد که حجمش هم ۱ گیگ و ۲۸۰ میگ بود.آپدیت کردم.قبلش بک آپ کامل از گوشیم گرفتم.
      عملکرد گوشیم خیلی عالی شده.آیکون های کشویی که از بالا کشیده میشه کاربردی تر شده.اس ام اس ها رو از همون صفحه قفل میسه جواب داد حتی شبکه های اجتماعی هم همینطور. پاور سیوینگ هم ۲ مدل داره که هر کدوم رو انتخاب میکنی واقعا مصرف باطری رو پایین میاره.وقتی روی متوسط میزارم ۲ روز شارژ نگه میداره که این یعنی خیلی عالی چه برسه به اینکه روی ماکزیمم بزارم.صفحه تماس خیلی خب شده دیگه از اون صفحه خسته کننده سبز و سفید که سالها میدیدیم خبری نیست و قابلیت هاشم بیشتر شده.قسمت شماره ها هم کاربردی تر شده وقتی روی شماره های ذخیره شده کلیک میکنیم،آیکون تماس.پیامک.اطلاعات. و ویدئو کال. نمایان میشه که آیکونهاشم خیلی ساده تر و شکیلتر شدن توی همه قسمتها.روی دوربین گوشی هم تاثیر خوبی داشته و تو قسمت ویرایش عکس امکانات جدید هم فراهم کردن.در کل روی سرعت و ذخیره نیروی باطری خیلی خیلی کار شده و برخلاف بعضی نظرات وقتی گوشی رو روی زخیره نیرو تنظیم میکنی از عملکردش تعجب میکنی. آخه این مدل گوشی سامسونگ مصرف باطریش خیلی خوبه و پایین ولی روی ذخیره نیرو مصرف فوق العاده پایین میاد.کلا شکل متفاوتی از ظاهر کسل کننده سامسونگ که سالها روی گوشیها بود و تغییر بنیادی نکرده بود بوجود اومده. پس زمینه خیلی خوبی موقع تماس با گوشی یا زمانیکه کسی با ما تماس میگیره نمایش داده میشه که حس خوبی به آدم میده.تا ۷ تا برنامه رو میشه روی گوشی بصورت کوچیک شده داشته باشیم.قبلا بعضی از برنامه ها که خود گوشی انتخاب میکرد رو میشد کوچیک کرد ولی الان هر برنامه ای رو میتونیم کوچیک کنیم.مثل نرم افزارهای موبایل بانک..خلاصه مثل ویندوز کامپیوتر شده.وقابلیتهای زیاد دیگه ای هم هست که موقع کار کردن باگوشی هم لذت بخشتر شده و هم کاربردی تر.
      مشکلاتی که اینجا مطرح میشه من اصلا ندیدم توی گوشیم بوجود بیاد و همه چی خیلی خب داره کار میکنه. این مطالب رو نوشتم که کسانیکه میخوان این اندروید رو برای این مدل گوشی نصب کنن بخونن و استفاده کنن.

  8. من امروز آپدیت کردمش به 7 ولی بعد از آپدیت گوشی صفحش میپره همش و خاموش میشه !! حتی فرصت نمیده رمزمو بزنم تا وارد شم. چن باریم که وارد شدم صفحه، همون اول پرید و نذاشت کاری بکنم. ( هر دفه صفحه میپره دوباره قفل میشه و عین موقع روشن شدن نمیتونی فینگر پرینت هم بزنی ) . ری استارتم کردم فایده ای نداشته. کسی اگه راه حلی پیدا کرد خواشا بگه بهم چون الان گوشی قابل استفاده نیس دیگه

  9. سلام به همه دوستان من امروز همین الان اندروید ۷ نوقا برام امد ۱۳ اسفند هرکی هنوز گوشی خودشو به روز نکرده یه سرس بزنه گوشی خودشو اپدیت کنه به امتحانش می ارزه همین الان گوشی خودتو به اندروید ۷ نوقا اپدیت کن

  10. من اس۷ ایج دارم خیلی هم راضیم

  11. سلام دوستان وقتی تو خیابون یا هر جای دیگه هستیم از هر ۱۰ نفری که میبینیم حداقل بالای ۶ نفر گوشیسامسونگ دارن که مطمعنا این حرف منو شماها هم تایید میکنین
    حالا واسه من یه سوال پیش اومده که با اینکه سامسونگ تو ایران این همه مشتری داره چرا تقریبا جزء آخرین کشورا تو دریافت آپدیتاس حیف که دستم به این مسئولای سامسونگ نمیرسه?

  12. سلام
    دیروز آپدیت رسمی اندروید۷ اومد. ولی من هنوز نصب‌ نکردم چون میگن مصرف باطریش زیاد شده. اگه کسی نصب کرده میشه بگه که مصرف باطری چه تغییری کرده؟

  13. دوستان اپدیت اندروید ۷ همین حالا امد. حجم ۱۲۹۰ مگابایت دانلود کنید خیلی عالیه

  14. سلام من گوشی رو آپدیت کردم همه چی عالی فقط تو قسمت ارسال پیامک (sms) هنگ میکنه راه حلش چیه؟

  15. سلام . بعد از آپدیت گزینه فست شارژ از قسمت باتری حذف شده. آیا برای گوشی شما هم بعد از آپدیت این اتفاق افتاده؟؟؟؟

  16. اپدیت چند روزه فقط برای ترکیه امده.برای ایران نیومده.من نمیدونم چطور واسه شما ها امده.

  17. سلام واسه من اومده که اپدیت کنم ولی میترسم دان کنم اخه بعضی دوستان تو کامنتا نوشتن برا گوشی مشکل بوجد میاد . ایا واقعا اینجوریه؟؟؟؟؟

  18. من اس۷ دارم آپدیت کردم ولی گوشیم ریخته به هم دوربین فیلمبرداریش تا ۵ ثانیه فیلم برداری میکنه بعد قطع میشه وضبط صداش هم تا ۵ ثانیه بیشتر نمیشه

  19. من گلکسی اس ۷ اج دارم و امروز صبح نوتیفیکیشن آپدیتش برام اومد ولی هنوز آپدیت نکردم

    • آپدیت جذابی هست و تقریبا ارزش دانلود داره. اما وی تا مشکل داره. یکی اینکه نوتیفیکیشنها خیلی بد شده و وقتی از بالا به پایین میای بیشتر اصلا مشخص نیست و میانبرها هم فقط همین چندتاست و مثل قبل به راست نمیره تا دکمه های دیگه رو استفاده کنی. مشکل دوم که مهمه آینه که شارژ هیچ باتری کم شده و به هیچ عنوان حتی با کار کم هم یک روز دوام نمیاره. حتی اگر رزولوشن صفحه رو کم کنی باز هم تاثیر زیادی نداره. بقیه کارها و ظاهر بخصوص always on display خوب شده. اعلانات اینستاگرام و واتس آپلود و خیلی از برنامه ها رو صفحه همیشه روشن میاد و با دوبار کلیک روی هر کدوم یا به برنامه مربوطه میره یا به صفحه قفل. یعنی دیگه لازم نیست از دکمه هوم استفاده کنی.
      البته قابلیت فیلتر نور آبی هم برای استفاده در شب خیلی خوبه. رابط دوربین هم خوب شده مخصوصا اینکه از بالا به پایین انگشتت رو بکشی دوربین عقب و جلو جابجا میشن.

    • رام گوشیتون مال کجاس؟
      رام خاورمیانس؟

  20. سلام گوشی من اپدیت شده یه چیزهایی تغییر کرده.من که خیلی ازش راضی هستم.

  21. سلام دوستان پیشنهاد میکنم رام امارات رو فلش کنید خیلی عالیه

  22. سلام دوستان من ۱۱ ماه هست که s7eage دارم و واقعا ازش راضی هستم قبلش هم 6s ایفون داشتم
    هر ساعت هم برای اپدیت چک میکنم ولی هنوز نیومده

  23. واسه منم هنوز نیومده.
    چرا خب؟

  24. چقدر ما بدبختیم برا امارات اپدیت اندروید ۷ امده برای ایران نیومده

  25. من s7 دارم ولی هنوز اپدیت برام نیوده دقیقا شما نمیدونین کی این اپدیت میاد!؟

  26. اقای ادمین وقتی از خبری مطمن نشدی چرا بیخودی جو میدین؟

  27. سلام گوشی من اس سون ایج دو سیم کارت هستش مدل دقیق sm-g935fd هستش بعد اپدیت برای این مدل گوشی کی میاد؟ یا اومده؟

  28. سلام من اس 7 اج دارم ولی از اندروید 7 خبری نیست امروز چک کردم گفت اخرین ورژن رو نصب داری که همون اندروید 6 هستش .

  29. پس چرا برای s7 edge من نیومده اپدیت 7 تو خود گوشی میرم میگه اخرین ورژن نصبه!!!

    • داداش شماره مدل گوشیت یه؟model number
      من ۷معمولی دارم الان یک هفست دارم نوقا استفاده میکنم
      قبلا مشکل عمر باتری داشتم الان۲۰ ساعت اپ تایم دارم با ۱۵% شارژ

  30. سلام گوشی من اس۷ ایج دیشب ابدیتش اومد ۱.۴ دیگ وای وای عالیه محشر شارژ خیلی خیلی بهتر نگه می داره خیلی چیزا اضافه شده

  31. کی میاد واسه ایران ؟

  32. بهمن ماه هم اومد چرا پس آپدیت نمیاد؟تو ایران اینجوریه یا کلا منتشر نشده؟؟؟؟

  33. سلام برا من یه آپدیت ۲۵۰mb اومده آپدیت کردم ولی اندروید تعیر نکرد . چرا ا ا ا ؟

  34. وای خدا چقدر ما بدبختیم باید یک هفته هم صبر کنیم تا آپدیت تو ایران ممکن بشه.

  35. چند روزی هست که یه آپدیتی برای من رسیده با حجم 280 مگ !! و ورژنش هم با ورژنی که تو این پست گذاشتین فرق میکنه!!! اندروید نوقا صرفا باید همین ورژنی که تو این پست گذاشتین باشه؟

    • باسلام
      دوست عزیز احتمالا بسته امنیتی ۱ دسامبر هست

    • به روز رسانی کل سیستم عامل مطمئنا حجمش خیلی بیشتر از این ها هست

      • من فردا گوشیمو چک میکنم
        اگه اومده بود آپدیت میکنم بهتون میگم
        راستی
        توو لاهیجان و رشت و منطقه گیلان
        جدیدا 5 گوشی گلکسی اس 7 اج صفحه ال سی دی هاشون همش میپره
        مث تلوزیون قدیمیا
        داستانش چیه؟
        واس ه همکارم اینجوری شده
        میگن باید 1 میلیون ال سی دیشو عوض کنی
        چرا اینجوری شده جدیدا؟
        مشکلش چیه؟
        راهنماییی لطفا…

        • گلکسی اس 7 در میزان فروش رکورددار بوده، به این معنی که به طور پیشفرض هیچ ایرادی نداره و برای همین کاربرها استقبال خوبی ازش داشتن. مطمئنا مشکل فقط از دستگاه مد نظر شماست

          • ببین آقا دانیال
            حرف شما درسته
            من گیلانی نیستم خب
            اما دوستم گوشیش صفحش میره و میاد
            بعد برده تعمیرات
            گفته این 5مین گوشیه که اینجوری شده
            من خودم اس 7 دارم عااااااالیه هیچ مرگیش نیست
            نمیدونم بازم داستانش چیه دادا

    • احتمالا شما قبلا نسخه بتا رو روی گوشیتون نصب کردید، بخاطر همین حجم آپدیت برا شما خیلی کمتر هست

      • نه نسخه ی بتا رو نصب نکردم ، این آپدیت 280 مگ رو انجام دادم و اندروید گوشی همچنان همون قبلیه و همونطور که یکی از دوستان گفتن بسته امنیتی بود اما نمیدونم آپدیت اندروید نوقا چرا برام نرسیده البته خود سامسونگ ظاهرا نوشته 28 دی