رونمایی از جیونی استیل 2 با باتری قدرتمند ۴ هزار میلی آمپری

رونمایی از جیونی استیل 2 با باتری قدرتمند ۴ هزار میلی آمپری

مطمئنا رونمایی از میان رده های جدید سری یو کمپانی اچ تی سی، امروز مهمترین اخبار سراسر خبرگزاری‌های دنیای تکنولوژی را به خود اختصاص داده‌اند، اما در این بین کمپانی‌های دیگری نیز محصولات جدیدی معرفی کرده‌اند که گوشی جیونی استیل 2 (Gionee Steel 2) یکی از آنها به شمار میرود.

این کمپانی چینی از اسمارت فون جدید خود تحت عنوان استیل 2 رونمایی کرده است و همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، نسبت به محصولات قبلی این برند نه چندان شناخته شده، طراحی زیبا و قابل قبولی هم دارد. این گوشی که دارای یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ دی است، از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مدل MT6737 تولید شده توسط مدیاتک بهره می‌برد و از این حیث، محصول چندان قدرتمندی محسوب نمی‌شود.

اسمارت فون جیونی استیل 2 دارای ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود و خریداران می‌توانند آن را در دو مدل با فضای ذخیره‌سازی داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی سفارش دهند. در بحث امکانات تصویربرداری، محصول جدید جیونی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی بهره می‌برد. یک باتری قدرتمند با ظرفیت شارژدهی ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی این قطعات را بر عهده خواهد داشت.

دیگر مشخصات فنی گوشی جیونی استیل 2 را بدانید

رونمایی از جیونی استیل 2 با باتری قدرتمند ۴ هزار میلی آمپری

علاوه بر مشخصات بالا، استیل 2 دارای رابط کاربری اختصاصی Amigo3.5 بوده که بر پایه‌ی اندروید ۶.۰ مارشمالو توسعه یافته است. این گوشی میان رده ، وزنی معادل ۱۶۰ گرم دارد و به ترتیب ۱۴۴.۳ میلی‌متر طول، ۷۰.۵ میلی‌متر عرض و ۸.۶ میلی‌متر ضخامت، زوایای مختلف آن را تشکیل خواهند داد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی دارای یک دکمه‌ی هوم سخت افزاری خواهد بود که سنسور تشخیص اثر انگشت نیز داخل آن تعبیه شده است.

گفتنی است که این کمپانی چینی تصمیم گرفته است گوشی جیونی استیل 2 را در دو گزینه‌ی رنگی Jazz Gold و Gold Black و با قیمت حدودا ۱۹۰ دلار به فروش برساند. البته این قیمت مربوط به نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی است که پیش‌فروش آن از همین حالا در کشور چین آغاز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*