مرسدس بنز کلاس E کوپه 2018

مرسدس بنز کلاس E کوپه 2018 در نمایشگاه دیترویت معرفی شد

نسل جدید خودروی مرسدس بنز E-Class کوپه در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی شد. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی خود از طراحی شیک‌تر و ظریف‌تری برخوردار است و چهار پیشرانه‌ی مختلف برای آن در دسترس خواهد بود. مرسدس بنز کلاس E کوپه 2018 قدم بعدی در جهت تکامل زبان طراحی این برند لوکس است.

دیتر زتچه (Dieter Zetsche)، مدیرعامل دایملر AG در خصوص رونمایی از این خودروی جدید در نمایشگاه دیترویت می‌گوید:

نسخه‌ی جدید مرسدس بنز کلاس E کوپه، بخشی از استراتژی بزرگ شرکت Mercedes برای حفظ برتری در بازار فروش خودروهای لوکس است. کلاس E کوپه، یکی از دلایلی است که باعث شده مرسدس بنز با اعتماد‌ به ‌نفس بیشتری رو به جلو قدم بردارد. ما می‌خواهیم اقتصاد جهانی پیشرفت کند و بازار خودرو نیز در همین راستا رشد داشته باشد. همه‌ی ما در مرسدس تلاش می‌کنیم تا بخش خودروهای لوکس را بهتر از قبل کنیم و در سال 2017 به بیشترین فروش تاریخ این برند دست پیدا کنیم. به همین منظور قصد داریم محصولات بسیار جذابی را در سال جاری معرفی و عرضه کنیم.

مرسدس بنز کلاس E کوپه 2018

شرکت خودروسازی Mercedes Benz در سال گذشته با فروش 340 هزار و 237 دستگاه خودروی لوکس، لقب بزرگ‌ترین خودروساز لوکس آمریکا را از آن خود کرد. همچنین حدود 16.8 درصد از کل فروش خودروهای لوکس مرسدس به بازار خودروی ایالات متحده آمریکا مربوط می‌شود.

مرسدس بنز کلاس E کوپه 2018 در مقایسه با نسخه‌ی معمولی، 12.2 سانتی‌متر طویل‌تر و 7.36 سانتی‌متر عریض‌تر است. در این مدل، چراغ‌های LED جدیدی در عقب خودرو به چشم می‌خورند. این چراغ‌ها در زمان باز شدن خودرو، از قسمت میانی به سمت بیرون روشن می‌شوند و هنگامی که خودرو قفل می‌شود، این کار در جهت مخالف صورت می‌گیرد.

مرسدس بنز کلاس E کوپه 2018

سازندگان، چهار پیشرانه‌ی مختلف را برای خودروی مرسدس بنز کلاس E کوپه 2018 در نظر گرفته است که مشتریان می‌توانند یکی از آن‌ها را به دلخواه خود انتخاب کنند. نسخه‌ی E220 کوپه از پیشرانه‌ی 4 سیلندر دیزلی برخوردار خواهد بود که می‌تواند خودرو را به سرعت 240 کیلومتر در ساعت برساند. نسخه‌های E200 و E300 کوپه نیز با پیشرانه‌های 4 سیلندر بنزینی عرضه می‌شوند و در نهایت نسخه‌ی E400 از پیشرانه‌ی 6 سیلندر خورجینی با قدرت 333 اسب بخار و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت بهره می‌برد.

شرکت مرسدس اعلام کرد که دستیار پارک از راه دور نیز در سری جدید این خودرو در دسترس خواهد بود. با این قابلیت می‌توانید اتومبیل خود را از راه دور و به وسیله‌ی نرم‌افزار تلفن همراه، وارد پارکینگ کرده و یا از آن خارج کنید. مرسدس کلاس E کوپه 2018 در تابستان امسال وارد بازار می‌شود اما هنوز قیمت آن مشخص نیست.

گالری عکس مرسدس بنز کلاس E کوپه 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*