سامسونگ گلکسی سی 7 پرو

سامسونگ گلکسی سی 7 پرو با دوربین 16 مگاپیکسلی و 4 گیگابایت حافظه رم معرفی شد

بعد از انتشار اخبار و شایعات مختلف در رابطه با گوشی موبایل سامسونگ گلکسی سی 7 پرو (Samsung Galaxy C7 Pro)، حالا این تلفن هوشمند بی سر و صدا در سایت شعبه چین از شرکت سامسونگ معرفی شده است. با گجت نیوز همراه باشید.

اگر به یاد داشته باشید، هفته گذشته شاهد لو رفتن تصاویر مختلفی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی سی 7 پرو بودیم که محصول جدید کره‌ای‌ها را از زوایای مختلف نشان می‌داد. همچنین اطلاعات کاملی از مشخصات فنی این گوشی نیز در اختیارمان قرار گرفت که به‌نظر همه آنها صحت داشتند.

سامسونگ گلکسی سی 7 پرو

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو

همان‌طور که انتظارش می‌رفت، سامسونگ گلکسی سی 7 پرو به صفحه نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و پنل سوپر آمولد (Super AMOLED) مجهز شده که برای یک محصول میان رده، کاملا ایده‌آل است. وجود تراشه اسنپدراگون 626 با پردازنده‌ای 8 هسته‌ای و کلاک 2.2 گیگاهرتز در کنار پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 و 4 گیگابایت حافظه رم نیز امکان پردازش تقریبا هر محتوایی را فراهم می‌کند. به‌علاوه این گوشی قرار است در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی به فروش برسد.

همواره کیفیت بالای دوربین دستگاه، یکی از فاکتورهای اصلی خریداران گوشی های میان رده محسوب می‌شود که سامسونگ با بهره‌گیری از سنسوری 16 مگاپیکسلی با گشودگی f/1.9 برای دوربین های پشتی و سلفی، تلاش کرده تا توجه کاربران را در این زمینه نیز به خود جلب کند.

سامسونگ گلکسی سی 7 پرو

از دیگر ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 پرو نیز می‌توانیم به تعبیه سنسور اثر انگشت در کلید فیزیکی هوم، باتری 3 هزار و 300 میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 6.0.1 مارشملو و پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت، اشاره کنیم. خطوط چاک‌دار مربوط به آنتن در بخش پشتی گلکسی سی 7 پرو نیز باعث زیباتر شدن دستگاه نسبت به گوشی های دیگری که از خطوط سفید استفاده می‌کنند، شده است. همچنین گلکسی سی 7 پرو قرار است در سه رنگ مختلف آبی (Arctic Blue)، صورتی (Rose Pink) و طلایی برگ نخل در اختیار کاربران قرار گیرد.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد قیمت نهایی و زمان عرضه سامسونگ گلکسی سی 7 پرو در دست نیست؛ اما با استناد به اخبار قبلی، انتظار می‌رود پیش‌فروش این گوشی جدید با قیمت 404 دلار از تاریخ 16 ژانویه (27 دی ماه) آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*