مستند Gadget Earth

مستند Gadget Earth به احاطه دنیا با وسایل هوشمند اشاره می‌کند + ویدیو

نمایشگاه CES 2017 مدتی است که به پایان رسیده است. اگر در شهر لاس‌وگاس حضور داشته و در محل نمایشگاه به گشت‌زنی می‌پرداختید، تنها چیزی که شما را حیرت‌زده می‌کرد تعداد گجت‌هایی نبود که طی نمایشگاه معرفی می‌شدند. اگرچه در مقایسه با سال‌های قبل حضور شرکت‌ها و استارت آپ‌ها در نمایشگاه سی ای اس 2017 بی‌نظیر بوده و شاهد معرفی گجت‌های به مراتب بیشتری بودیم، اما این تنها نکته خیره‌کننده نیست. با بررسی تک تک گجت‌ها، به خصوص ربات‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین، به این نتیجه می‌رسیم که هر کدام دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فرد خود هستند و مستند Gadget Earth با هدف بررسی همین موضوع ساخته شده است.

کالج هنر در بریستول انگلستان را باید خانه واحد تاریخ طبیعی بی بی سی (BBC) دانست، محلی که به ساخت مستندهای طبیعت دیدنی همانند سیاره آبی (The Blue Planet)، سیاره زمین (Planet Earth) و زندگی بر روی زمین (Life on Earth) معروف است. بسیاری از افراد این مستندها را تماشا کرده و به میزان زیادی تحت تاثیر آن‌ها قرار گرفته‌اند. در ادامه تمامی این مستندها و با در نظر گرفتن انبوه گجت‌هایی که هر روز وارد زندگی انسان می‌شوند، ایده زمین گجت (Gadget Earth) متولد شد.

علاوه بر تعدد، مستند Gadget Earth به ویژگی‌های منحصربه‌فرد گجت‌ها اشاره دارد

سازندگان تصمیم گرفتند تا به جستجو پیرامون زوایای بیرونی و انتهایی‌ترین بخش CES، و همچنین صحرای نوادا پرداخته و با هدف جستجوی گجت‌های بزرگ و کوچک، رهسپار سفری علمی شوند. آن‌ها در واقع تصمیم داشتند تا در مستند Gadget Earth ، رفتار گجت‌ها را هم در طبیعت و هم در اسارت مشاهده و ضبط کرده و این سفر اکتشافی حیرت‌آور و البته کوتاه را در کانال یوتیوب خود به اشتراک بگذارند. می‌توان گفت پلکسی گلاس و سیم‌هایی که اطراف هر یک از محصولات نمایشگاه وجود دارند، سبب می‌شود تا این گجت‌ها درست همانند حیوانات وحشی در اسارت به نظر برسند. فراموش نکنید در اینجا منظور از سفر، حضور در دل نمایشگاه بزرگ و وسیع CES 2017 است.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*