ویدیو مربوط به گوشی نوکیا 8 در نمایشگاه CES شایعه بود؛ کوالکام رد کرد

به نقل از کمپانی کوالکام، یک گوشی رازآلود که به نظر می‌رسید گوشی نوکیا 8 (Nokia 8) مجهز به سیستم عامل اندروید است در واقع هیچ ارتباطی با نوکیا نداشت. چندی پیش ویدیویی منتشر شده بود که به نظر می‌رسید یک گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2017 مشغول به فیلمبرداری است و حتی برند کمپانی کوالکام نیز بر روی آن نقش بسته بود. شایعات ادعا می‌کردند این ویدیو مربوط به گوشی نوکیا 8 مجهز به چیپست اسنپدراگون 835، شش گیگابایت رم و دو اسپیکر جلویی است. علاوه بر این، گوشی مذکور مجهز از یک دوربین 24 مگاپیکسلی همراه با دو سیستم OIS و EIS و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است.

رد ارتباط گوشی به نمایش درآمده با برند نوکیا و گوشی نوکیا 8

کاترین بیکر (Catherine Baker)، سخنگوی شرکت کوالکام شب گذشته در بیانیه‌ای رسمی عنوان کرد که این کمپانی هیچ اطلاعاتی از مرجع این گوشی طراحی شده ندارد. کوالکام همچنین گزارش داده است که مشخص نیست این تلفن ساخت برند نوکیا باشد. به گفته وی ویدیو منتشر شده یک گوشی هوشمند را نشان می‌دهد که از چیپست اسنپدراگون 835 شرکت کوالکام و تست مربوط به چیپست های این کمپانی استفاده می‌کند.

ما اطلاعاتی مربوط به مرجع گوشی دیده شده نداریم. ما چندین داستان را در خصوص حضور دو گوشی نوکیا در نمایشگاه CES امسال شنیده‌ایم که بر اساس گزارش‌های غیردقیق دموی اسنپدراگون 835 را به نمایش گذاشته است که ما هر ساله برای پردازنده‌های خود استفاده می‌کنیم. اما عملا این دو گوشی مربوط به برند نوکیا نیستند – کاترین بیکر، سخنگوی شرکت کوالکام

بنابراین به نظر می‌رسد دیگر پرونده این ویدیو مرموز بسته شده است. در حالی که گوشی نوکیا 8 (Nokia 8) تا چندی دیگر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد، مشخص شده است که تصاویر انتشار یافته هیچ ربطی به آن نداشته‌اند پای گوشی های دیگری مجهز به تازه‌ترین چی\ست کوالکام در میان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سرعت عمل شما از زومیت هم بالاتره. دمتون گرم