برنامه های تغییر صدا برای اندروید

بهترین برنامه های تغییر صدا برای اندروید + دانلود

با تغییر دادن صدا می‌توان لحظات شادی را برای خود و دیگران رقم زد و شوخی‌های جالبی با دیگران داشت. تغییر صدای طبیعی، از راه‌های بسیاری مختلفی ممکن است که البته بعضی از آن‌ها خسارت‌های جبران ناپذیری را به سیستم عصبی و تارهای صوتی بدن انسان وارد می‌کنند. بنابراین، بهره‌بردن از امکانات گوشی هوشمند و استفاده از برنامه های تغییر صدا برای اندروید (Android)، می‌توانید بدون دردسر و زیان رساندن به خود، با دیگران شوخی‌های جالبی داشته باشید. از میان ده‌ها افکت موجود یک مورد را انتخاب کرده و با ضبط صدای خود و یا صحبت‌کردن به طور مستقیم، با دوستان از همه جا بی‌خبر خود لحظات شاد و مفرحی داشته باشید.

تفاوت برنامه های تغییر صدا برای اندروید در چیست؟

با استفاده از برنامه های تغییر صدا برای اندروید ، می‌توانید تمامی کارهای گفته شده در بالا را اجرا کنید. در نظر داشته باشید تمامی برنامه های تغییر صدا برای اندروید معرفی شده، تنها یک کار را انجام داده و فقط در افکت‌ها با یکدیگر تفاوت دارند، علاوه بر اینکه هر یک با کنترل‌های مختلفی به شما اجازه دستکاری صدایتان را می‌دهند. آن‌ها را با استفاده از لینک‌های دانلود قرار داده شده دانلود و نصب کرده و در نهایت یک اپلیکیشن را برای همیشه در گوشی خود نگه دارید. برای دانلود هر یک از برنامه های تغییر صدا برای اندروید ، بر روی نام آن‌ کلیک کنید.

Voice Changer With Effects

برنامه های تغییر صدا برای اندرویدنام اپلیکیشن ویز چنجر وید افکتس، اگرچه کمی غیر عادی به نظر رسیده و از طرفی به طور بسیار واضح به عملکرد اپلیکیشن اشاره می‌کند، اما حقیقتا یکی از بهترین برنامه های تغییر صدا برای اندروید است. این ادعا با یک پشتوانه محکم همراه است، چرا که اپلیکیشن تاکنون توسط بالغ بر 50 میلیون کاربر دانلود و نصب شده است. با استفاده از Voice Changer With Effects می‌توان صدای خود را ضبط و سپس به صورت انتخابی افکت‌هایی را بر روی آن اعمال کرد. در ادامه این امکان وجود دارد تا فایل نهایی را از طریق ایمیل، پیام‌ رسان‌های مختلف و همچنین شبکه‌های اجتماعی به راحتی با دیگر کاربران و دوستان به اشتراک گذاشت.

صدای شما را می‌توان به شخصیت‌های مختلفی تبدیل کرد. ربات، هیولا، زامبی، آدم فضایی و دلقک نمونه‌هایی از افکت‌های موجود هستند که می‌توان به صدای خود اعمال و آن‌ها را به صورتی شاد و خنده‌دار و یا از نظر برخی افراد به صورتی وحشتناک درآورد. رابط کاربری اپلیکیشن ساده و روان بوده و برای کاربران اندروید بسیار آشنا به نظر خواهد رسید.

Voice Changer

برنامه های تغییر صدا برای اندرویدویز چنجر قادر است تا صدای کاربر را تغییر شکل داده و با استفاده از افکت‌هایی همچون هلیوم، خواندن دسته جمعی، هیولا، موش و برخی از کاراکترهای کارتونی، شکل جالب و مهیجی به آن ببخشد. در این بین صداهای خنده‌داری نیز به چشم می‌خورند که بدون شک هر شخصی را به خندیدن وادار خواهند کرد. بعد از اعمال افکت، این امکان وجود دارد تا فایل نهایی را از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته و یا آن‌ را مستقیما در حساب کاربری در سرویس‌های فضای ابری بارگذاری کرد. رابط کاربری شاد و جذاب بوده و استفاده از آن کاربر را خسته نخواهد کرد.

Voice Changer

برنامه های تغییر صدا برای اندرویددر بین بهترین برنامه های تغییر صدا برای اندروید ، باز هم اپلیکیشنی با نام ویز چنجر به چشم می‌‎خورد، اما این اپلیکیشن، از مورد معرفی شده در بالا متفاوت بوده و به طور مستقل عمل می‌کند. مجددا می‌توان ابتدا صدای خود را ضبط کرده و سپس با استفاده از افکت‌های گوناگون، حالات مختلفی به آن بخشید. فایل نهایی را می‌توان به عنوان زنگ تماس، صدای هشدار اعلانات (نوتیفیکیشن) و یا ساعت هشدار مورد استفاده قرار داد تا اطرافیان را حین زنگ خوردن گوشی و دریافت نوتیفیکیشن، به خنده واداشت.

برای ساخت فایل‌هایی خنده‌دار، می‌توان افکت‌هایی همچون هلیوم، خواندن دسته جمعی، یک فرد بی‌حال، ربات، وارونه کردن صدا و بسیاری دیگر از موارد موجود را به صدای اعمال کرد. می‌توان نتیجه را با دیگر دوستان به اشتراک گذاشته و یا به طور مستقیم، یک پیام صوتی خنده‌دار با صدای آدم فضایی ضبط و سپس در قالب یک تماس به گوش دیگر دوستان رساند. حین انتخاب کاربر مقصد مراقب باشید، چون ممکن است از نظر برخی از افراد، این شوخی‌ها به جای خنده‌دار، وحشتناک به نظر برسند!

Voice Changer Sound Effects

برنامه های تغییر صدا برای اندرویددر مقایسه با دیگر برنامه های تغییر صدا برای اندروید ، اپلیکیشن ویز چنجر ساند افکتس از لحاظ قابلیت‌های سفاشی‌سازی قدرتمندتر ظاهر شده است. به عنوان نمونه می‌توان صدای ضبط شده را با اعمال افکت‌هایی بیشتر همچون اکو، انعکاس، زیر و یا بم و امثال آن‌ها سفارشی‌سازی کرد. خوشبختانه می‌توان از این اپلیکیشن به صورت بلادرنگ و مستقیم استفاده کرد که البته نیاز به توانایی بالا در بداهه‌گویی دارد. قابلیت بسیار بسیار دیگر خوب آن، امکان افزودن دیگر فایل‌های صوتی و هر گونه آهنگ است تا به این وسیله علاوه بر افکت‌های موجود، بتوان افکت‌های دلخواهی را نیز به صدای ضبط شده اضافه کرد.

RoboVox Voice Changer

برنامه های تغییر صدا برای اندرویدبه کمک یکی دیگر از برنامه های تغییر صدا برای اندروید با نام رابو واکس ویز چنجر، می‌توان صدای خود را ضبط و در ادامه با استفاده از افکت‌های موجود آن را به صورتی وحشتناک، خنده‌دار، دارای ریتم موسیقی، شیطانی، شبیه به روبات و یا دیگر موارد درآورد. در حالت کلی 32 افکت متفاوت در اپلیکیشن یافت می‌شوند که هر کدام از آن‌ها نیز مجددا قابلیت تغییر دارند، به این معنی که کاربر می‌تواند با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه به سمت چپ و یا راست، تغییراتی را بر روی هر یک از افکت‌ها اعمال کند. با استفاده از اپلیکیشن می‌توان صدا را به صورتی وارونه پخش کرده و یا قسمتی از آن را به صورت مداوم تکرار کرد. خوشبختانه امکان استفاده مستقیم و بلادرنگ اپلیکیشن نیز وجود دارد. فایل نهایی را می‌توان از طریق ایمیل، سرویس‌های فضای ابری و یا دیگر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام میخواستم بدونم برنامه ای هست که باهاش به صدای ظبط شده اکو داد ؟