شیائومی MI 6

شیائومی MI 6 در سه مدل مختلف روانه بازار می‌شود

شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) حضور موفقیت آمیزی را سال گذشته در بازار موبایل تجربه کرد. این موبایل موفق شد یکی از بهترین محصولات از سبد گسترده محصولات شیائومی شود و حالا این شرکت به دنبال آن است تا در آینده‌ای نزدیک، نسل جدید پرچمدار گوشی های هوشمند خود را روانه بازار کند. در تازه‌ترین گزارش‌های انتشار یافته از سوی چین، ظاهرا سه مدل مختلف از گوشی شیائومی Mi 6 رونمایی خواهد شد.

ما تا پیش از این شایعات و اطلاعات به بیرون درز کرده زیادی از این گوشی شنیده‌ایم. حتی برخی تصاویر نیز طی ماه‌های گذشته در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده‌اند که ادعا می‌کنند مربوط به گوشی شیائومی Mi 6 هستند. امروز اطلاعات جدیدی از شیائومی می 6 به بیرون درز کرده است که خبر از عرضه پرچمدار آینده شیائومی در سه مدل مختلف می‌دهد.

قیمت سه مدل گوشی شیائومی Mi 6

بر اساس اطلاعات تازه به دست رسیده، نسخه ارزان قیمت Xiaomi Mi 6 مجهز به چیپست هلیو ایکس 30 بوده و با قیمت 290 دلار روانه بازار خواهد شد. دو مدل دیگر کاملا بالارده بوده و از چیپست اسنپدراگون 835 شرکت کوالکام بهره می‌برند. تنها تفاوت این دو گوشی نمایشگر آن‌هاست که مدل صفحه تخت آن با قیمت 360 دلار و مدل صفحه منحنی آن با قیمت 434 دلار به فروش خواهد رسید.

بی‌شک عرضه این تلفن هوشمند پرچمدار در سه مدل مختلف می‌تواند رنج گسترده‌تری از مخاطبان تلفن های همراه اندرویدی را در بر بگیرد. به طور مثال کاربرانی که علاقه‌مند به یک گوشی پرچمدار چه صفحه تخت و چه صفحه منحنی با طعم اسنپدراگون 835 هستند می‌توانند بر روی دو نسخه گران قیمت‌تر این گوشی حساب باز کنند و یا اگر پردازنده‌ای کمی ضعیف‌تر می‌تواند نیازهای آن‌ها را برطرف کند، مدل مجهز به چیپست شرکت مدیاتک با قیمت کمتر در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است شیائومی احتمالا در نمایشگاه MWC 2017 که ماه آینده در شهر بارسلون برگزار خواهد شد، از گوشی شیائومی Mi 6 رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*