معرفي سه کامپیوتر بدون کیس از سري IdeaCentre لنوو در رويداد برلين

شرکت لنوو در جريان معرفي محصولات جديد خود در IFA 2012 از سه مدل جديد کامپيوتر هاي دسکتاپ يا All In One سري IdeaCentre خود پرده برداري کرد.مدل هاي A520 , B340  و B345 از طراحی زیبایی برخوردار بوده و در ۲ اندازه ۲۱.۵ و ۲۳ اینچ وارد بازار خواهند شد. با گجت نيوز همراه باشید تا با جزییات این محصولات آشنا شوید.

پرچم‌دار این ۳ محصول، A520 دارای یک صفحه نمایش 23 اینچی Full HD از نوع IPS است و این صفحه می‌تواند حتی به صورت افقی قرار گرفته و زاویه آن کاملا قابل تنظیم است. از سیستم چندلمسی استفاده می‌نماید که از تماس همزمان ۱۰ انگشت پشتیبانی می‌کند. A720 نیز که مدل 27 اینچ همین محصول است، قبلا در نمایشگاه CES به نمایش درآمده بود.

شما می‌توانید پردازنده Core i7، تا 8 گیگابایت رم، و 1 ترابایت هارد دیسک را برای این کامپیوتر انتخاب کنید. همچنین می‌توانید درایو Blu-ray را برای آن سفارش دهید. در صورتی که نیاز به قدرت گرافیکی بالا دارید باید از این مدل صرف نظر کنید، چرا که این مدل تنها با کارت گرافیک HD4000 اینتل به بازار عرضه خواهد شد.
مدل‌های B340 و B345 قدرت گرافیکی مناسبی دارند و هر دو از کارت گرافیک AMD Radeon HD7470A به همراه 1 گیگابایت حافظه اختصاصی گرافیکی استفاده می‌کنند، البته شما مدل B340 را با کارت گرافیک 2 گیگا بایتی NVIDIA GeForce 615 نیز می‌توانید سفارش دهید. صفحه نمایش این مدل‌ها 21.5 اینچ است و رزولوشن Full HD دارند. می‌توان پردازنده Core i7 و یا پردازنده چهار هسته‌ای AMD APU را نیز برای این مدل‌ها انتخاب نمود. این دو مدل امکان نصب روی دیوار را دارند و شما می‌توانید این مدل‌ها را به همراه تیونر تلویزیون سفارش دهید.

قیمت مدل A520 از 999 دلار وقیمت دو مدل سری B از 599 دلار شروع می‌شود. این سری از محصولات All-in-One لنوو همزمان با انتشار ویندوز 8 در ماه اکتبر (آبان) به بازار عرضه خواهند شد.


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*