دستیار صوتی کورتانا

دستیار صوتی کورتانا به لاک اسکرین اندروید اضافه می‌شود

بعد از اعمال تغییرات مختلف روی رابط کاربری دستیار صوتی کورتانا (Microsoft Cortana)، به‌نظر حالا مهندسان مایکروسافت برنامه‌های بیشتری برای دستیار صوتی خود داشته و به دنبال راهی برای اضافه کردن آن به لاک اسکرین گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید هستند.

در آینده، کاربران قادر خواهند بود تا با حرکت دادن انگشت خود مستقیما به دستیار صوتی کورتانا دسترسی داشته باشند. کاملا واضح است که مایکروسافت با اضافه کردن این ویژگی جدید، سیستم دسترسی سریع اختصاصی گوگل را هدف گرفته و می‌خواهد کاربران را به استفاده از کورتانا تشویق کند.

دستیار صوتی کورتانا با تمامی لاک اسکرین‌ها سازگار خواهد بود

بنابر اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت “MSPoweruser” نیز کاربران برای استفاده از کورتانا نیازی به تغییر لاک اسکرین فعلی خود نداشته و با لمس کردن علامت شناور مربوط به نرم افزار و کشیدن انگشت خود به سمت چپ یا راست، آن را فعال خواهند کرد.

البته این ویژگی جدید در مراحل آزمایشی به سر می‌برد و تمامی علاقه‌مندان نیز می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اپلیکیشن گوگل، آخرین نسخه بتا را دریافت کنند.

دستیار صوتی کورتانا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این دستیار صوتی در عین دادن خدمات زیاد یک جاسوس نرم افزاری بسیار حرفه ای آمریکایی هست دقیقاً عین استافن آلاپ و نفوذ این جاسوس آمریکایی به شرکت نوکیا و تصاحب آن