تصاویری از پنل شیشه ای گلکسی اس 8 (Galaxy S8) منتشر شد

تصویری از پنل شیشه ای گلکسی اس 8 منتشر شد؛ خبری از نسخه فلت نیست!

چند روز پیش، تصویری در توییتر منتشر شد که پنل شیشه ای گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) را در دو سایز مختلف و با لبه‌های خمیده نشان می‌داد. این توییت به زبان لهستانی منتشر شد و قاعدتا کمی طول کشید تا فراگیر شود.

پنل شیشه ای گلکسی اس 8 خبر از سنسورهایی متفاوت می‌دهند

اولین چیزی که نظر ما را به خود جلب کرد، قطر بالای سوراخ سنسورهای موجود در پنل شیشه ای گلکسی اس 8 است؛ این حفره‌ها کمی بزرگتر از آنچه تاکنون در تصاویر مفهومی دردانه‌ی بعدی سامسونگ دیده بودیم، هستند و با توجه به اینکه این طرح‌های مفهومی احتمالا به شرکت سازنده ارسال شده‌اند، شاید مورد قبول قرار نگرفته‌اند. این حفره‌ها بسیار بزرگتر از سوراخ سنسورهای گلکسی اس 7 هستند. احتمالا این اختلاف بالا، به دلیل استفاده از حسگرهای متفاوتی باشد. در واقع اگر به خاطر داشته باشید، گوشی گلکسی نوت 7 نیز جهت استفاده از اسکنر عنبیه چشم (Iris)، حفره‌های بزرگتری نسبت به مدل‌های قبل از خود داشت.

بر اساس گفته‌های یک منبع موثق، گلکسی اس 8 نسخه‌ای با صفحه نمایش فلت نخواهد داشت. تاکنون، همه حرف‌های این منبع درست بوده است. — DforDesignT دوشنبه، 27 دی 1395

منبع این شخص، یک شرکت سازنده محافظ صفحه نمایش در چین بوده و ادعا دارد این منبع تاکنون اشتباه نکرده است. با این حال، نمی‌توان یقین داشت که این ادعاها درست باشد.

تنها چیزی که می‌توان با اطمینان گفت این است که گوشی گلکسی اس 8 صفحه نمایشی با لبه‌های بسیار کم دارد. گفته شده پرچمدار سال 2017 سامسونگ قرار است در تاریخ 29 مارس (9 فروردین 96) معرفی و چند هفته پس از آن روانه بازار شود. در زیر تصویر پنل شیشه ای گلکسی اس 8 را مشاهده خواهید کرد.

تصاویری از پنل شیشه ای گلکسی اس 8 (Galaxy S8) منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. wooooow

    شدیدااااا انتظار اومدن این خوشکل دست نیافتنی رو میکشم 🙁