تصویر گلکسی اس 8 پلاس

جدیدترین تصویر گلکسی اس 8 پلاس از وجود دوربین دوگانه خبر می‌دهد

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ از سری Galaxy S، شایعات پیرامون مشخصات و قابلیت‌‌‎های این گوشی بیشتر و بیشتر می‌‌شوند. تاکنون رندرهای سه بعدی زیادی را از طراحی احتمالی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) مشاهده کرده‌ایم، اما تنها رندر موجود که ادعا می‌شد به مدلی تحت عنوان گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) مربوط است، هیچ نمایی از پشت دستگاه نمایش نمی‌داد. تصویر گلکسی اس 8 پلاس به دوربین دوگانه گوشی اشاره کرده و امید به وجود اسپیکرهای استریو را از بین برده است.

در تصویر گلکسی اس 8 پلاس گلکسی اس 8 شاهد اندازه کافی برای جای دادن دوربین دوگانه هستیم

واقعیت این است که با مشاهده تصویر پشت یک دستگاه، می‌توان به اطلاعات بسیار زیاد و مفیدی پیرامون مشخصات آن پی برد. بر اساس شایعات و همچنین جدیدترین تصویر گلکسی اس 8 پلاس ، تنها این مدل از بین چند نسخه احتمالی مربوط به گلکسی اس 8 به دوربین دوگانه در پشت خود مجهز خواهد شد. اگرچه از تصویر گلکسی اس 8 پلاس نمی‌توان اطلاعات بسیار جامع و دقیقی را استخراج کرد، اما از قرار معلوم محفظه دوربین در مدل پلاس به مراتب عریض‌تر از دیگر مدل‌های گلکسی اس 8 خواهد بود. دو تصویر زیر به قسمت جلویی و پشتی گوشی اشاره می‌کنند. همانطور که می‌بینید، قسمت تعبیه شده برای دوربین، به اندازه جای دادن دو لنز در کنار یکدیگر عریض تعبیه شده است.

علاوه بر قسمت پشتی، دو گوشه کناری دستگاه نیز از طراحی جالبی بهره می‌برند. کمی قبل‌تر تصور می‌کردیم که دکمه پاور به سمت چپ منتقل شده و طراحی متفاوتی را نسبت به اکثریت گوشی های اندروید به خود خواهد گرفت، اما در تصویر گلکسی اس 8 پلاس شاهد هستیم که دکمه پاور در سر جای خود در سمت راست دستگاه جا خوش کرده است. گفتنی است شایعات اخیر تاکید داشتند دستیار صوتی هوشمند آتی سامسونگ با نام بیکسبی (Bixby)، دکمه‌ای جداگانه بر روی بدنه گلکسی اس 8 برای خود خواهد داشت.

با رسیدن به قسمت پایین به تصویر کشیده شده در تصویر گلکسی اس 8 پلاس ، شاهد یک درگاه یو اس بی نوع سی (USB-C) هستیم. در نظر داشته باشید همانند دوربین، درباره وجود یو اس بی نسخه سی نیز با اطمینان صحبت نمی‌کنیم، اما مجددا فضای در نظر گرفته شده به اندازه‌ای عریض است تا پذیرای درگاه نسخه جدید یو اس بی باشد. جک صوتی (جک 3.5 میلی‌متری) نیز در پایین دستگاه تعبیه شده است که از نظر برخی کاربران در مقایسه با زمان وجود آن در بالای دستگاه، کمی آزاردهنده است.

سوال دیگر پیرامون بخش بالایی گوشی است که احتمال وجود اسپیکر استریو را از بین می‌برد. در تصاویر احتمالی منتشر شده از نسخه کوچکتر گلکسی اس 8 شاهد روزنه دوم اسپیکر و امکان وجود اسپیکر استریو در گوشی هستیم، قابلیتی که از قرار معلوم خبری از آن در گلکسی اس 8 پلاس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کاش دوگانه بودن دوربینش مثل ام 8 اچ تی سی بود. افقی خیلی زشته دو تا دوربین در کنار هم