آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا زد 5

ارائه آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا زد 5 متوقف شد

سونی بعد از ارائه نسخه‌های مختلف اکسپریا زد 5 (Xperia Z5)، دیگر پرچمدار آن‌چنان توانمندی را به بازار عرضه نکرده است، به همین دلیل بیشتر تمرکز و فعالیت خود را بر روی همین گوشی قرار داده است. بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا زد 5 چند روز پیش عرضه شد، اما با گذشت مدت زمانی کوتاه و بر اساس بازخوردهای گرفته شده از کاربران، عرضه این به روزرسانی از قرار معلوم کاملا متوقف شده است.

به روزرسانی OTA اکسپریا زد 5 مدتی قبل برای برخی از کاربران عرضه شد، اما با گذشت مدت زمانی کوتاه محو شد و هیچ رد و اثری از آن در سرورهای سونی حتی برای آپدیت به صورت دستی یافت نمی‌شود. گفتنی است عرضه آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا زد 5 برای تمامی نسخه‌های این گوشی، علاوه بر اکسپریا زد 3 + (+Xperia Z3) و همچنین تبلت اکسپریا زد 4 (Xperia Z4) متوقف شده است. گفتنی است هنوز دلیل مشخصی برای توقف ارائه آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا زد 5 یافت نشده است، اما از قرار معلوم شرکت تصمیم دارد تا پیش از دریافت همگانی این به روزرسانی و همه گیر شدن آن، به رفع مشکلات موجود بپردازد.

توقف عرضه آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا زد 5 تمامی نسخه‌های گوشی را شامل می‌شود

دلیل دیگر را می‌توان در گزارش‌های اولیه ارائه شده از سوی کاربران و بازخورد منفی آن‌ها پیدا کرد. کاربران دسته‌ای از مشکلات را در آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا زد 5 گزارش داده‌اند که از خطای گوشی در پخش فایل‌های ویدیویی گرفته تا لکنت‌داشتن و قطع و وصل شدن اپلیکیشن تماس را شامل می‌شوند. مسئله دیگری که با آمدن آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا زد 5 ظهور کرده، مربوط به باتری است. کاربران گزارش داده‌اند بعد از به روزرسانی اکسپریا زد 5 خود به اندروید نوقا، مصرف باتری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. به نظر می‌رسد کاربران پرچمدار اندرویدی سونی، بعد از مدت‌ها انتظار می‌بایست باز هم مدت بیشتری را به منظور تجریه جدیدترین نسخه اندروید بر روی گوشی خود منتظر بمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خب چقدر باید صبر کنیم الان برای بیشتر گوشی ها اندروید هفت اومده ؟!