جستجوی آفلاین گوگل

رویای جستجوی آفلاین گوگل در حال تبدیل شدن به حقیقت

گوگل آپدیت جدیدی را برای اپلیکیشن اندرویدی خود منتشر کرده است. این آپدیت به کاربران امکان جستجوی آفلاین همراه با جستجوگر گوگل را به ارمغان خواهد آورد. در واقع این ایده به کاربران امکان می‌دهد تا حتی با پوشش ضعیف شبکه اینترنت نیز در طول روز (هر روز) بدون در نظر گرفتن پوشش شبکه خود از گوگل استفاده کنند.

پیش از این آپدیت، اگر شما با استفاده از اپلیکیشن گوگل برای جستجو در وب تلاش می‌کردید، شما نیازمند اتصال به اینترنت بودید. حالا اگر شما حتی به اینترنت هم متصل نباشید، اپلیکیشن گوگل اطلاعات ورودی شما را حفظ می‌کند تا در صورتی که قادر بود درخواست آن را تکمیل کند.

وقتی که شما با استفاده از اپلیکیشن گوگل زمانی که آفلاین هستید چیزی رل جستجو می‌کنید، شما با عبارت Offline: No network available مواجه می‌شوید. سپس وقتی نتایج آماده شد به شما اطلاع داده می‌شود. البته شما می‌توانید نوتیفیکیشن را خاموش کرده و زمانی که به اینترنت متصل شدید اپلیکیشن گوگل را به سادگی خودتان چک کنید. “Shekhar Sharad” یکی از مدیران شرکت گوگل در یک پست وبلاگی اینگونه توضیح می‌دهد:

دفعه بعد که شما سرویستان را از دست بدهید، جستجوی شما به صف شده و تلفن شما را برای استفاده در ادامه روز آماده می‌کند. اپلیکیشن گوگل در پشت صحنه مشغول کار است تا هرطور که شده اتصالی را برقرار کند و نتایج جستجوی شما را پس از تکمیل به نمایش بگذارد.

یک گام ساده ولی موثر به سمت جستجوی آفلاین

جستجوی آفلاین گوگل

این یک راه موثر است تا اپلیکیشن گوگل را در حالی که شما از اتصال اینترنت ضعیفی برخوردارید، سودمندتر کند. بدون شک یکی از مشکلاتی که بسیاری از کشورهای مختلف با آن روبرو هستند اتصال ناپایدار اینترنت است که می‌تواند این آپدیت تاثیرات آن بر روی جستجوی کاربران را کمتر کند. اندروید در حال حاضر سیستم عامل غالب کشورهای در حال توسعه است. به همین خاطر است که گوگل این به روزرسانی را تنها در انحصار کاربران اندرویدی اپلیکیشن Google قرار داده است و هنوز هیچ حرفی در خصوص زمان اضافه شدن قابلیت جستجوی آفلاین به نسخه آی او اس آن زده نشده است. هم اکنون می‌توانید آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل را از لینک زیر دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به تازگی ماشینی اختراع شده که بدون بنزین حرکت میکنه.
    به این صورت که وقتی باک اتومبیل خالی هست شما تو ماشین میشینید و گاز رو فشار میدید. به محض اینکه یک نفر از راه برسه و بنزین داخل باک بریزه ماشین حرکت میکنه. شاهکار مهندسی! حیرت آوره!

    فراموش نکنیم شرکت گوگل همون شرکتی هست که مالک اندرویده!