آموزش فعال کردن حالت شب اچ تی سی یو اولترا ؛ آسوده بخوابید

ویکی گجت: آموزش فعال کردن حالت شب در گوشی اچ تی سی یو اولترا

حالت شب (Night Mode) یکی از قابلیت‌های جدید اندروید 7 نوقا است. این ویژگی، با حذف رنگ آبی صفحه نمایش گوشی های اندرویدی، چشم کاربر را در برابر نور نمایشگر محافظت می‌کند. به علاوه، فعال کردن حالت شب و حذف نور آبی، رنگ‌های صفحه نمایش را گرم‌تر کرده و کاربر آسوده‌تر به خواب خواهد رفت. به تازگی ویدیویی رسمی منتشر شده و نحوه فعال کرده حالت شب اچ تی سی یو اولترا (HTC Ultra) را نشان داده است.

در حال حاضر Night mode یکی از قابلیت‌های مخفی اندروید 7 نوقا است. البته ویژگی مشابهی تحت عنوان نور شب (Night Light) بر روی اندروید 7.1 و تنها در گوشی های گوگل پیکسل (Google Pixel) در دسترس کاربران قرار دارد که دیگر مدل‌ها از داشتن آن بی‌نصیب هستند. حتی اپلیکیشن های شخص ثالثی مانند Night Light Enabler که مخصوص فعال کردن حالت شب در دستگاه‌هایی با اندروید 7 است، در اندروید 7.1 غیر فعال شده‌اند.

فعال کردن حالت شب اچ تی سی یو اولترا چگونه است؟

اما خبر خوش برای علاقه‌مندان به موبایل های اچ تی سی ، مخصوصا گوشی تازه معرفی‌شده‌ی این کمپانی تایوانی، این است که حالت شب اچ تی سی یو اولترا به صورت پیش‌فرض بر روی آن فعال خواهد بود. اخیرا ویدیویی رسمی بر روی کانال یوتیوب HTC قرار گرفته و نحوه فعال کردن این ویژگی مفید را آموزش داده است. کاربران به‌راحتی می‌توانند با پایین آوردن نوتیفیکیشن بار و لمس دکمه Night Mode، حالت شب اچ تی سی یو اولترا را فعال کنند. پس از این کار، رنگ‌های صفحه نمایش گرم‌تر شده و نور آبی آن حذف می‌شود. اچ تی سی این امکان را به صاحبان اچ تی سی یو اولترا داده تا قابلیت Night Mode را شخصی‌سازی کنند. برای انجام این کار کافی است از منوی تنظیمات، بر روی دکمه Display ضربه زده و Night Mode را انتخاب کنید.

در ویدیوی زیر، آموزش فعال کردن حالت شب در گوشی های اچ تی سی یو اولترا را خواهید آموخت:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یه سوال ازگجت نیوز داشتم…این گوشی بهتره یاالجی وی20؟؟؟؟

    • درود
      ۱-مزایای وی ۲۰ نسبت به یو اولترا:
      نسبت بالاتر صفحه به بدنه
      دوربین اصلی دوگانه و باکیفیت تر
      باتری ۳۲۰۰ میلی و کمی بهتر از یو اولترا
      جک ۳.۵ میلیمتری (یو اولترا جک هدفون نداره)
      ۲- مزایای یو اولترا نسبت به وی ۲۰
      دوربین سلفی بهتر
      پردازنده کمی قوی تر

      می تونید مقایسه کنید

  2. خانمه خیلی خوشگل بود