تبلت نوکیا

تبلت نوکیا با نمایشگر 18.4 اینچ و پردازنده اسنپدراگون 835 در بنچمارک‌ها رویت شد

اگر در سال جدید میلادی منتظر خبرهای خوبی در حوزه تکنولوژی هستید، چه خبری می‌تواند بهتر از بازگشت نوکیا به دنیای گوشی های هوشمند باشد؟ گوشی میان رده اندرویدی نوکیا 6 (Nokia 6) در حال حاضر به فروش می‌رسد تا نخستین محصول نوکیا این بار تحت انحصار برند HMD Global در بازار باشد. هرچند در این جا سوالات زیادی نظیر عرضه جهانی این گوشی به جز بازار چین و آینده‌ی نرم افزاری این شرکت وجود دارد، با این حال اخیرا شایعات زیادی در خصوص یک گوشی جدید اندرویدی نوکیا به نام نوکیا 8 (Nokia 8) نیز به گوش می‌رسد. اما تازه‌ترین خبر، در مورد تبلت نوکیا است که می‌تواند برای طرفداران این برند جذاب باشد.

اخیرا لیستی از مشخصات یک تبلت با برند نوکیا در وب سایت امتیازگیری GFXBench منتشر شده است که می‌تواند خبر خوب دیگری برای طرفداران این برند فنلاندی باشد. این تبلت غول پیکر از یک نمایشگر 18.4 اینچی بهره می‌برد.

بله درست خواندید، شرکت HMD درحال کار بر روی یک دستگاه با وضوح 2650×1440 پیکسل است که می‌تواند وضوحی برابر با تبلت گلکسی ویو سامسونگ (Samsung Galaxy View) را ارائه دهد. البته تبلت سامسونگ دارای وزن بسیار زیاد 2.65 کیلوگرم است و ما باید انتظار داشته باشیم با توجه به به‌روز‌تر بودن تبلت نوکیا ، این محصول از وزن به مراتب کمتری برخوردار باشد.

تبلت نوکیا

مشخصات سخت افزاری تبلت نوکیا

بر اساس بنچارم به ثبت رسیده در این وب سایت GFXBench، تبلت اندرویدی نوکیا از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد. چیپست اسنپدراگون 835 شرکت کوالکام با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز همراه با پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 قلب تپنده تبلت نوکیا را شکل می‌دهد که می‌تواند برای یک نمایشگر با وضوح QHD عالی باشد. در اینجا یک رم با ظرفیت 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز به چشم می‌خورد. از دیگر مشخصات این تبلت شگفت انگیز و معرفی نشده باید به وای فای، بلوتوث، جی پی اس و ان اف سی و همچنین احتمالا اتصال 4G LTE اشاره کرد.

تبلت نوکیا

ما عادت نداریم بر روی تبلت ها معمولا دوربین هایی هم رده با گوشی های هوشمند ببینیم، اما این تبلت از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و جلویی خود برخوردار است که هر دو آن‌ها می‌توانند ارائه کننده قابلیت فیلمبرداری با وضوح 4K باشند. در انتها باید به نصب سیستم عامل اندروید 7 نوقا به صورت پیشفرض بر روی تبلت نوکیا اشاره کرد که با توجه به نصب آن بر روی نوکیا 6، این قضیه چندان هم دور از انتظار نبود.

در صورت انتشار اخباری دیگر از این تبلت، ما قطعا آن را پوشش خواهیم داد. گجت نیوز را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*