تماس گروهی فیس تایم یکی از قابلیت‌های احتمالی iOS 11 خواهد بود

تماس گروهی فیس تایم یکی از قابلیت‌های احتمالی iOS 11 خواهد بود

بر اساس اخبار غیر رسمی، اپل قرار است قابلیت تماس گروهی فیس تایم (FaceTime) را به عنوان یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن به نسخه بعدی سیستم عامل خود، آی او اس 11 (iOS 11) اضافه کند.

قابلیت تماس گروهی فیس تایم ارتقای دوربین سلفی را نیز به‌دنبال خواهد داشت

با استفاده از ویژگی تماس گروهی فیس تایم ، کاربران آی او اس 11 قادر خواهند بود تا علاوه بر برقراری تماس فردی، به تماس چند نفره نیز بپردازند. با توجه به اینکه در حال حاضر اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی مانند اسکایپ و فیسبوک مسنجر از این ویژگی برخوردارند، اپل نیز جهت ماندن در کورس رقابت مجبور به به‌روزرسانی اپلیکیشن تماس تصویری خود و سخت افزار مربوط به آن است. آخرین بار که دوربین سلفی گوشی های اپل به‌روز شد، با ورود پرچمداران سال 2015 این کمپانی آمریکایی، یعنی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس بود که دوربین از 1.2 مگاپیکسل به 5 مگاپیکسل ارتقا یافت.

البته قابلیت تماس گروهی فیس تایم هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما با توجه به ارتقای دوربین سلفی برخی گوشی‌های اندرویدی به 16 مگاپیکسل، مانند آنچه در گوشی تازه معرفی شده‌ی اچ تی سی یو اولترا شاهد بودیم، احتمال تقویت سخت افزار نسل‌های بعدی گوشی‌های اپل و استفاده از سنسورهای 8 تا 12 مگاپیکسلی در دوربین‌های سلفی آنها دور از انتظار نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوربین١۶ اندرویدی ها به اندازه ٨ ایفون کیفیت نداره فقط یه عدد میدن