کارت‌های حافظه با سرعت بالا / CES2012

 

نمایشگاه CES بالاخره روز گذشته افتتاح شد. حالا باید منتظر رونمایی و معرفی محصولات جدید باشیم. شرکت Lexar هم یکی از این تولید کنندگان است که سری جدیدی از حافظه‌های SD را با سرعت‌های ۴۰۰ و ۶۰۰ ایکس را در این نمایشگاه رونمایی می‌کند. این کارت‌های حافظه انتخاب مناسبی برای عکاسان و فیلمبرداران است، چون امکان کار در رزولوشن‌های بالاتر را به آنها می‌دهد.
 
کارت‌های حافظه SDHC و SDXC این شرکت برای سرعت بیشتر در انتقال اطلاعات از رابط UHS-I استفاده می‌کنند. شرکت Lexar اعلام کرده که قرار است این کارت‌ها در ماه فوریه وارد بازار شوند. البته SDXC این شرکت با ۱۲۸ گیگابایت فضا و سرعت ۴۰۰ ایکس را تا ماه آوریل وارد بازار خواهد کرد. این کارت در واقع اولین حافظه‌ای است که با رابط UHS-I می‌تواند حجم بالایی از اطلاعات را در خود نگه دارد.
هفته گذشته این شرکت کارت فلش کامپکت خود را با سرعت ‍۱۰۰۰ ایکس رونمایی کرد. این کارت با سرعت 150مگابایت در هر ثانیه عمل خواندن و 145مگابایت در هر ثانیه عمل نوشتن را انجام می‌دهد. کارت‌های حافظه Lexar این روزها به رقیبی جدی برای کارت‌های XQD شرکت Sony با سرعت 125مگابایت در هر ثانیه به حساب می‌آیند.
شرکت Lexar اعلام کرده است که کارت‌های با رابط UHS-I و سرعت ۶۰۰ ایکس برای حجم ۱۶ گیگابایت با قیمت ۷۵ دلار، ۳۲ گیگابایت با قیمت ۱۲۵ دلار و ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۲۷۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند. کارت‌های UHS-I و سرعت ۴۰۰ ایکس با حجم ۸ گیگابایت با قیمت ۳۵ دلار، 16 گیگابایت با قیمت۵۰ دلار، 32 گیگابایت با قیمت ۸۰ دلار، 64 گیگابایت با قیمت ۱۸۰ دلار و 128 گیگابایت با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه خواهند شد. 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*