حالت شب توییتر مرورگر کروم

ویکی گجت: چگونه حالت شب توییتر را در مرورگر کروم دسکتاپ فعال کنیم؟

با توجه به افزایش استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی، یکی از مواردی که باعث ایجاد مشکلاتی برای کاربران شده است، استفاده از این شبکه ها در شب و پیش از خواب است. استفاده از نمایشگر و چک کردن حساب های کاربری شبکه های اجتماعیتان در فضای تاریک، باعث فشار مضاعف بر روی چشمان شما می‌شود. خوشبختانه اپلیکیشن های این حوزه رفته رفته به سمت استفاده از این قابلیت می‌روند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اپلیکیشن موبایلی توییتر است. یکی از قابلیت هایی که اپلیکیشن توییتر به شما ارائه می‌دهد، حالت شب توییتر است که شما نمی‌توانید با استفاده از مرورگرتان از آن بهره‌مند شوید. حال ما در این پست قصد معرفی یک افزونه گوگل کروم را خواهیم داشت که می‌تواند به شما کمک کند تا با کامپیوتر خود نیز تجربه استفاده از این حالت شبکه اجتماعی توییتر را به دست آورید.

نام این افزونه Twitter Web Night Mode است که که صفحه باز شده توییتر در مرورگر کروم شما را به حالت تیره و تاریکی درمیاورد تا بتوانید به نوعی آن را شبیه به حالت شب توییتر درآورید که توسط گوشی هوشمند خود از آن استفاده می‌کنید.

حالت شب توییتر مرورگر کروم

در حالی که حالت شب توییتر یک ایده بسیار خوب برای استفاده از این شبکه اجتماعی در طول شب همراه با گوشی هوشمند شماست، این افزونه چنین قابلیتی را به کامپیوتر شخصی شما می‌آورد تا با استفاده از یک تم رنگی تیره، فشار به چشمان شما بسیار کمتر از گذشته شود.

آموزش فعال سازی افزونه حالت شب توییتر برای کروم

اول از هر چیزی شما باید این افزونه را بر روی مرورگر خود نصب کنید. پس از این، خود افزونه به صورت خودکار بر روی توییتر شما فعال خواهد شد. متاسفانه یکی از نقاط ضعف پلاگین Twitter Web Night Mode عدم وجود هرگونه دکمه برای خاموش یا روشن کردن این حالت است؛ بنابراین هر زمانی که نیاز به استفاده از آن داشته باشید باید افزونه را فعال کرده و هر زمان نیازی به استفاده از آن ندارید، کل افزونه را به حالت غیرفعال دربیاورید. هم اکنون می‌توانید این افزونه را از زیر دانلود و بر روی مرورگر کروم خود نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*