گوشی بلک بری Mercury

گوشی بلک بری Mercury از ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد

علاقه‌مندان به برند بلک بری در جریان هستند که این شرکت کانادایی پس از بالا آمدن اندروید به عنوان مطرح‌ترین پلتفرم موبایلی و متعاقبا رشد تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند مبتنی بر این پلتفرم، با رکود مالی کمرشکنی مواجه شد به طوری که سرانجام چندی پیش به طور رسمی اعلام کرد، شرکت TLC زین پس وظیفه عرضه محصولاتی با این برند را بر عهده خواهد گرفت. در همین راستا گوشی بلک بری Mercury را می‌توان اولین محصول شرکت کانادایی دانست که قرار است از ماه آینده تحت لیسانس TCL به بازار عرضه شود.

گوشی بلک بری Mercury که برای اولین بار طی روند برگزاری نمایشگاه CES 2017 در معرض دید عموم قرار گرفت، از ظاهری مینیمالیستی بهره برده و دارای کیبورد فیزیکی QWERTY است.

مشخصات احتمالی گوشی بلک بری Mercury

بلک بری مرکوری (BlackBerry Mercury) به صفحه نمایشی 4.5 اینچی لمسی با وضوح تصویر 1620 در 1080 پیکسل مجهز بوده و در قسمت پایین آن کلیدهای خازنی ناوبری تعبیه شده است. پشت فضای فیزیکی خالی میان کلیدها، سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند قرار گرفته که به واسطه آن، امکان انجام دستورهای حرکتی و کنترل منوهای گوشی با حرکت دست وجود خواهد داشت.

از دیگر ویژگی گوشی بلک بری Mercury که یک ماه دیگر به طور رسمی در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد، می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 821 یا 625، رم 4 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسلی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 7 نوقا اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*