حضور گوشی بلک بری مرکوری در MWC 2017 تایید شد

حضور گوشی بلک بری مرکوری در MWC 2017 تایید شد

بلک بری طی یکی دو سال گذشته حضور بسیار کمرنگی در دنیای گوشی های هوشمند داشته است و حداقل کاربران معمولی، نام این برند را در ویترین مجازی دنیای اسمارت فون ها به سختی مشاهده می‌کنند. اما اگر می‌خواهید بدانید که این برند آمریکایی در سال ۲۰۱۷ چه برنامه‌هایی برای علاقه‌مندان خود دارد، بهتر است بدانید که حضور بلک بری مرکوری (BlackBerry Mercury) در کنگره جهانی موبایل (MWC ۲۰۱۷) تایید شده است.

بلک بری مرکوری به نوعی پرچمدار این کمپانی در سال ۲۰۱۷ و شاید هم تنها اسمارت فون جذاب بلک بری برای کاربران در این سال باشد و از این جهت، دانستن تاریخ رونمایی از آن اهمیت بالایی پیدا کرده است. طبق توییتی که دقایقی پیش توسط حساب کاربری رسمی بلک بری بر روی توییتر منتشر شده است، آنها قصد دارند این گوشی جدید را در کنگره‌ی جهانی موبایل که حدود یک ماه دیگر در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی کنند.

همان‌طور که در توییت زیر مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که این اتفاق برای کنفرانسی در تاریخ ۲۵ فوریه (۷ اسفند ماه) برنامه‌ریزی شده باشد. البته این که بلک بری مقداری زودتر از حد معمول شروع به تبلیغ برای این گوشی جدید کرده است، این احتمال را نشان می‌دهد که آنها قصد دارند بازاریابی ویژه‌ای برای بلک بری مرکوری داشته باشند و قبل از این که دیگر غول‌های دنیای موبایل شروع به انتشار اخبار مخصوص MWC ۲۰۱۷ نمایند، آنها این موضوع را آغاز کرده باشند:

حضور گوشی بلک بری مرکوری در MWC 2017 تایید شد

25.02.17 #MWC2017 #BlackBerryMobile

pic.twitter.com/uChVjp62TJ

— BlackBerry Mobile (@BBMobile) January 24, 2017

بلک بری مرکوری دارای کیبورد سخت افزاری خواهد بود

در ضمن همان‌طور که در تصویر داخل این توییت مشاهده می‌کنید، بلک بری هیچ نامی از گوشی یا محصولی که قرار است در این نمایشگاه معرفی کند، به میان نیاورده است، اما اسمارت فونی که دارای یک کیبورد فیزیکی باشد، به احتمال زیاد همان بلک بری مرکوری نام خواهد گرفت که مدت‌هاست در انتظار معرفی آن هستیم.

گفتنی است که تصویر تبلیغاتی نمایش داده شده در توییت بلک بری، کاملا مشابه تصاویری است که سال ۲۰۱۶ از این اسمارت فون لو رفته بود و همچنین گوشی معرفی شده در نمایشگاه CES دوره‌ی گذشته نیز دقیقا دارای چنین ظاهری بود. بنابراین می‌توانیم بگوییم که از همین حالا در حال مشاهده‌ی طرح اصلی و نهایی بلک بری مرکوری هستیم و تنها باید برای دانستن مشخصات سخت افزاری و قابلیت‌های فنی آن تا برگزاری کنفرانس این کمپانی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ منتظر بمانیم. آخرین محصولاتی که تحت برند بلک بری و توسط تی سی ال روانه‌ی بازار شده بودند، دو گوشی DTEK50 و DTEK60 هستند که البته بدون برخورداری از کیبورد فیزیکی عرضه شده‌اند و همین هم انتظارات را برای رونمایی از مدل مرکوری بالاتر می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*