بازارچه خیریه پیام امید

حمایت ال جی و گلدیران از هجدهمین بازارچه خیریه پیام امید با شعار «مهربان باشیم»

شرکت های ال جی و گلدیران از بازارچه پیام امید با شعار «مهربان باشیم» حمایت کردند. هجدهمین بازارچه خیریه پیام امید از روز پنجشنبه 7 بهمن در محل سالن تلاش وزارت کار برگزار می‌شود و شرکت های ال جی و گلدیران نیز از این بازارچه حمایت مالی خواهند کرد. به این ترتیب بار دیگر شاهد حضور مشتاق شهروندان مهربان و خیردوست کشورمان در این بازارچه خواهیم بود.

شرکت های ال جی و گلدیران علاوه بر حمایت از بازارچه خیریه پیام امید ، غرفه‌ای برای سرگرمی و معرفی محصولات ال جی برپا کردند. شرکت ال جی در این غرفه اقدام به برگزاری مسابقه‌ای بر اساس بازی موبایل Asphalt کرده است که بر روی گوشی پرچم دار جدید این شرکت یعنی V20 انجام می‌شود. در پایان هر روز، به فردی که بیشترین امتیاز را در این مسابقه کسب کرده باشد، جایزه نفیسی تعلق می‌گیرد.

بازارچه خیریه پیام امید

به علاوه تیم کوکینگ گلدیران با استفاده از مایکرویوهای سولاردام ال‌جی نحوه پخت غذا در زمان کم و در عین حال با بهترین کیفیت را آموزش می‌دهند و از مهمانان این بازارچه پذیرایی می‌کنند. در این بازارچه، تمام تلاش دست اندرکاران جوان خیریه این بوده که بازدیدکنندگان از لحظاتی که در آن‌جا سپری می کنند، لذت ببرند.

در فلسفه وجودی پیام امید، «عمل به تکلیف» جا دارد. دست اندرکاران جوان و نوگرای این خیریه باور دارند که کاری را برای ترحم انجام نمی‌دهند. اعتقاد این موسسه بر این است که برای رسیدن به بهار نیازی به عبور از زمستان نیست. دل‌ها را می شود همیشه گرم نگه داشت. همیشه می‌توان زیر لب زمزمه کرد: همه با هم لبخندیم. لبخندی به وسعت محبت و پدید آورنده امید به فرداها و روزهای بهتر. لبخندی که بر چشم‌های نیازمند بارانی از رحمت می بارد.

بازارچه خیریه پیام امید

زمان و مکان برگزاری بازارچه خیریه پیام امید

این بازارچه در مجموعه فرهنگی ورزش تلاش واقع در چهاراره پارک وی برگزار شده و از هفتم تا نهم بهمن ماه از ساعت 9 تا 11 شب میزبان خیرین و مهمانان گرامی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*