بیلد نامبر جدید اکسپریا ایکس

بیلد نامبر جدید اکسپریا ایکس خبر از بازگشت حالت ذخیره باتری سونی دارد

در اندروید مارشمالو قابلیت جدید دوز (Doze) معرفی شد که با فعال‌سازی آن مصرف انرژی باتری کاهش می‌یافت. این در حالی بود که پیش از این در گوشی‌های سونی قابلیت Stamina عملی مشابه را انجام می‌داد و در آپدیت‌های مارشمالوی این گوشی‌ها، حالت استامینا به منظور جلوگیری از موازی‌کاری کنار گذاشته شد. به تازگی بیلد نامبر جدید اکسپریا ایکس با شماره 38.3.A.0.83 توسط سونی منتشر شده که از بازگشت ویژگی ذخیره باتری مخصوص سونی حکایت دارد.

ویژگی ذخیره باتری جدید سونی هرآنچه حالت استامینا از قلم انداخته بود را در خود دارد و بدون کند شدن ملموس دستگاه، مصرف باتری گوشی را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

بیلد نامبر جدید اکسپریا ایکس قابلیت‌هایی مشابه آیفون دارد

اینک شما می‌توانید با نصب بیلد نامبر جدید اکسپریا ایکس خود از قابلیت ذخیره باتری جدید سونی استفاده کرده و آن را در درصدهای زیر 50 فعال کنید. همچنین امکان سفارشی کردن برنامه‌هایی که در حالت ذخیره باتری بسته می‌شوند نیز وجود دارد تا بتوانید زمان بیشتری را به دور از پریز برق سپری کنید.

ویژگی‌های بیلد نامبر جدید اکسپریا ایکس به اینجا ختم نمی‌شود و چشم‌بادامی‌ها در این آپدیت پشتیبانی از قابلیت VoLTE را نیز گنجانده‌اند که بیشتر در اسپانیا و انگلستان به کار خواهد آمد. در به‌روز‌رسانی جدید این گوشی ویژگی مشابه لمس سه بعدی آیفون نیز افزوده شده و کاربر می‌تواند با نگه داشتن انگشت روی آیکن دوربین، از میانبرهای جدید به منظور عکاسی هرچه سریع‌تر استفاده کند.

در ادامه نگاهی به مشخصات سخت افزاری اکسپریا ایکس خواهیم داشت.

بیلد نامبر جدید اکسپریا ایکس5.0 اینچ

1080×1920 پیکسل

 بیلد نامبر جدید اکسپریا ایکس
23 مگاپیکسل
13 مگاپیکسل (جلو)
 بیلد نامبر جدید اکسپریا ایکس
اسنپدراگون 650
دو هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی
+ چهار هسته 1.4 گیگاهرتزی
 رم: 3 گیگابایتبیلد نامبر جدید اکسپریا ایکس
باتری: 2620 میلی آمپر
حافظه: 32/64 گیگابایت
قابلیت خاصامکان افزایش حافظه ذخیره سازی تا 256 گیگابایت – سنسور تشخیص اثر انگشت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه