نمایشگر گلکسی اس 8 سامسونگ

رقابت جذاب نمایشگر گلکسی اس 8 سامسونگ و ال جی جی 6

بر اساس شایعه‌ای جدید،‌ نمایشگر گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) نیز همانند گوشی ال جی جی 6 (LG G6) ارائه کننده رزولوشن و نسبت ابعاد غیرمعمول است تا کاربران همراه با ناهنجاری‌های کمتر، صفحه نمایش بزرگتری را نیز بر روی بدنه گوشی های فعلی در اختیار داشته باشند.

سامسونگ و ال جی برای یک دهه است که به شدت در حال رقابت هستند و از هر راه ممکن تلاش می‌کنند نسبت به هم برتری پیدا کنند. امسال هر دو آن‌ها از گوشی های پرچمدار جدید خود رونمایی خواهند کرد که بر اساس شایعات از ناهنجاری های صفحه بسیار کمی برخوردار بوده و شایعات بیشماری تا به امروز در ارتباط با آن‌ها منتشر شده است. با این حال جنگ بین سامسونگ گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 در دو بخش بیشتر به چشم می‌خورد؛ بخش نخست چیپست های آن‌هاست که به نظر می‌رسد هر دو آن‌ها مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 باشند.

بخش بعدی مربوط به مشخصات، رزولوشن صفحه نمایش و همچنین سایز آن است که هر دو کمپانی سرمایه گذاری گسترده‌ای را در آن انجام داده‌اند. روز گذشته یک شایعه به بیرون درز پیدا کرد که ادعا می‌کند مدل کوچکتر گلکسی اس 8 از یک نمایشگر 5.8 اینچی بهره می‌برد و مدل بزرگتر نیز مجهز به یک نمایشگر 6.2 اینچی خواهد بود (که در مقایسه با تک مدل ال جی جی 6 با اندازه احتمالی 5.7 اینچ بزرگ‌تر است). بدیهیست که این فاصله کمی است، اما هر چه هست چیز متفاوتیست.

نمایشگر گلکسی اس 8 سامسونگ

نمایشگر گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 ، برگ برنده کره‌ای‌ها در بازار موبایل

رزولوشن این دو گوشی نیز به همین شکل خواهد بود و تفاوت چندانی بین آنها نیست. ال جی اخیرا تایید کرده است که وضوح نمایشگر گوشی G6 برابر با 2880×1440 پیکسل همراه با یک نسبت صفحه غیرمعمول 2:1 یا 18:9 است که می‌تواند در فضایی هم اندازه با گوشی های حال حاضر بازار، نمایشگر بزرگتری را ارائه کند. حالا شایعه جدیدی از کشور چین به گوش می‌رسد که ادعا می‌کند نمایشگر گلکسی اس 8 ، پرچمدار آینده سامسونگ نیز از شرایطی مشابه برخوردار بوده و ارائه کننده رزولوشن 2960×1440 پیکسل با نسبت ابعاد 18.5:9 است که می‌تواند نسبت به دیگر رقیب کره‌ای عملکرد بهتری را ارائه کند. پس از همین حالا همه چیز را باید تمام شده دانست؟ احتمالا نه!

لازم به ذکر است که دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) در تاریخ 29 مارس (برابر با 9 فرودین 96) در شهر نیویورک رسما معرفی خواهند شد. این درحالیست که ال جی قصد دارد در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند 95) از گوشی پرچمدار خود، G6 رونمایی کرده و همزمان با رونمایی از گلکسی اس 8 آن را روانه بازارهای بین‌المللی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. هیچ کدوم از این برندها نمیتونن به پای اپل برسند گوشی های اپل از نظر کیفیت و امنیت به همه ی دنیا اثبات شدن ولی اگر کسی به برند های دیگه علاقه داره سلیقشه ولی از نظر کیفیت هیچ برندی اپل نمیشه به خصوص باگوشی جدیدی که روانه ی بازار کرده iphone 7
    موفق باشید

  2. من ال جیو دوست دارم هرچی باشه آتیش نمی گیره

  3. فقط سامسونگ و بس
    ال جی مثل امسال هیچ شانسی نداره
    تا سامسونگ هست کسی دیگه میره این بنجلها رو بخره؟