برنامه مسنجر واتس اپ

به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، قابلیت جدید برنامه مسنجر واتس اپ خواهد بود

بعد از انتشار اطلاعات مربوط به اضافه شدن قابلیت‌های ویرایش و یادآوری به نسخه بعدی برنامه مسنجر واتس اپ (WhatsApp)، حالا حساب کاربری “WABetaInfo” در شبکه اجتماعی توییتر که گزارش‌های مربوط به نسخه آزمایشی این پیام رسان را منتشر می‌کند، از قابلیت جدید واتس اپ در به‌اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی با اعضای گروه خبر داده است.

اگر تصاویر منتشر شده حقیقت داشته باشند، این قابلیت جدید که به صورت پیش‌فرض غیر فعال است، از ورژن‌های 2.17.3.28 برای آی او اس و 2.16.399 برای اندروید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به‌علاوه، از این پس راهی جایگزین برای به‌اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی پیش روی کاربرانی که از سیستم عامل‌‌های مختلف استفاده می‌کنند، خواهد بود.

هرچند سال‌هاست که کاربران سیستم عامل آی او اس از قابلیت مشخص کردن موقعیت مکانی در پیام رسان iMessage استفاده می‌کنند، اما نحوه عملکرد آن با واتس اپ متفاوت است. در مسنجر اختصاصی اپل، برای مشاهده موقعیت مکانی کاربران دیگر باید پیام درخواست ارسال کرد. همچنین این امکان وجود دارد که در صورت تمایل، موقعیت خود را با فرد مورد نظر به صورت موقت یا دائم به اشتراک بگذارید. اما این ویژگی تنها مخصوص کاربران سیستم عامل آی او اس بوده و امکان اعلام موقعیت مکانی به افرادی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، وجود ندارد.

هنوز زمان عرضه نسخه جدید برنامه مسنجر واتس اپ مشخص نشده است

به هر صورت توسعه‌دهندگان برنامه مسنجر واتس اپ تمام تلاش خود را دارند تا با اضافه کردن ویژگی‌های اختصاصی و جذاب پیام‌رسان‌های دیگر، اپلیکیشن خود را بیش از پیش میان کاربران محبوب کنند. به همین جهت شاید سازندگان برای رقابت با مسنجر iMessage، باید به فکر راهی برای اضافه کردن قابلیتی مشابه با تماس گروهی فیس تایم (FaceTime) باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*