حق اختراع مدل جدیدی از گوشی تاشوی ال جی به ثبت رسید

حق اختراع مدل‌های جدیدی از گوشی تاشوی ال جی به ثبت رسید

حدود ده روز پیش بود که پتنت گوشی تاشوی ال جی به ثبت رسید و حالا اداره‌ی ثبت پتنت های ایالات متحده‌ی آمریکا (USPTO) از دو پتنت جدید ال جی رونمایی کرده است که به همین دسته تعلق دارند و با شماره‌های US D777،131 S و US D777،132 S در دسته‌ی گوشی های تاشو این پایگاه اطلاعاتی به ثبت رسیده‌اند.

در این دو پتنت جدید مشخص شده است که ال جی به دنبال تولید دو مدل گوشی تاشو جدید است که با باز کردن نمایشگرهایشان، در واقع می‌توان به عنوان یک تبلت نیز از آنها استفاده کرد. البته تصاویری که به همراه این دو پتنت منتشر شده است، با طراحی‌های فنی منتشر شده در آن پتنت قبلی کاملا تفاوت دارند و این نشان‌دهنده‌ی این است که کمپانی کره‌ای در حال دنبال کردن چندین ایده و پروتوتایپ مختلف برای تولید این محصول است.

دیگر هموطن ال جی یعنی سامسونگ نیز به شدت به دنبال طراحی یک گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو (و احتمالا قابل انعطاف) است که از آن تحت عنوان گلکسی ایکس یاد می‌شود. البته برخلاف محصول سامسونگ که نمایشگر آن به سمت بیرون بدنه خم می‌شود، گوشی تاشوی ال جی به سمت درون خود خم خواهد شد و به نوعی پنل‌های مختلف آن در زیر همدیگر قرار می‌گیرند. در ضمن مطمئنا ثبت این پتنت‌ها به معنای آن نیست که ال جی قصد دارد این دیوایس را در سال جاری روانه‌ی بازار کند و احتمال دارد که مشابه هزاران ثبت اختراع دیگر، این ایده نیز در نهایت منجر به تولید یک محصول واقعی و حضور آن در بازار نشود.

حق اختراع مدل جدیدی از گوشی تاشوی ال جی به ثبت رسید

گفتنی است که علاوه بر ال جی و سامسونگ، لنوو، گوگل و حتی اپل نیز نشانه‌هایی از فعالیت بر روی تولید یک گوشی تاشو با نمایشگر قابل انعطاف را از خود بروز داده‌اند و بعید نیست که تا چند ماه دیگر، شاهد رقابت جدی غول‌های دنیای گوشی‌های هوشمند بر سر پیروزی در میدان این مدل از اسمارت فون‌ها باشیم. در حال حاضر با وجود این که لنوو حتی یک نمونه ی واقعی از محصول خود را هم به نمایش در‌آورده است، اما این سامسونگ است که از هر برند دیگری به عرضه‌ی یک محصول واقعی در این زمینه نزدیک شده است و باید دید که این اتفاق در کدام‌یک از رویدادهای پیش روی این برند کره‌ای عملی خواهد شد.

شما عزیزان گجت نیوزی در گالری تصاویر زیر می‌توانید تمام عکس‌هایی که به همراه این دو پتنت جدید از گوشی تاشوی ال جی منتشر شده است را تماشا کنید:

گالری تصاویر پتنت های جدید گوشی تاشوی ال جی

حق اختراع مدل جدیدی از گوشی تاشوی ال جی به ثبت رسید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*