مشخصات اوپو فایند 9 منتشر شد؛ دوربین و باتری قدرتمند (شایعه)

مشخصات جدیدی از گوشی اوپو فایند 9 به بیرون درز کرد؛ دوربین قدرتمند و باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی

چند هفته پیش، در خبرها خواندیم محصول بعدی کمپانی اوپو با نام اوپو فایند 9 (Oppo Find 9) یک گوشی بدون لبه خواهد بود. همچنین، مشخصات اوپو فایند 9 خبر از دو مدل متفاوت می‌داد؛ مدل اول با چیپست اسنپدراگون 835 (رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی) تولید خواهد شد و مدل دوم، چیپست اسنپدراگون 653 (رم 4 گیگابایتی به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی) خواهد داشت.

حال شایعاتی از کشور چین، مبدا کمپانی اوپو، به بیرون درز کرده که اطلاعات فوق را تایید می‌کند. این شایعات دربردارنده مشخصات اوپو فایند 9 است و علاوه بر موارد قبل، ویژگی‌های جدیدی از این محصول را نیز شامل می‌شود.

مشخصات اوپو فایند 9 منتشر شد؛ دوربین و باتری قدرتمند (شایعه)

مشخصات اوپو فایند 9

تصویر بالا برخی ویژگی‌های پرچمدار جدید اوپو را شرح داده است؛ این گوشی قرار است به صفحه نمایش 5.5 اینچی بدون لبه و با رزولوشن 2K (با کیفیت QHD)، دوربین عقب 21 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری قدرتمند 4100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود. این دوربین باکیفیت و باتری قدرتمند می‌تواند نقطه عطف فایند 9 باشد و دل هر کاربری را به دست آورد. از دیگر مشخصات اوپو فایند 9 می‌توان به قابلیت شارژ سریع با استفاده از تکنولوژی VOOC نام برد. مدل پایه این محصول نیز قیمتی در حدود 580 دلار خواهد داشت.

در خصوص زمان رونمایی و عرضه باید گفت اسمارت فون جدید اوپو احتمالا تا پایان بهار 1396 معرفی و روانه بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*