بهترین برنامه های پیام رسان

معرفی 4 مورد از بهترین برنامه های پیام رسان

این روزها کاربران دیگر برای صحبت با یکدیگر از سرویس پیام کوتاه استفاده نمی‌کنند و چند سالی‌ست که نرم افزارهای پیام رسان جای آنها را گرفته‌اند. این نرم افزارها مزایای بسیاری دارند که شاید بتوان مهم‌ترین آنها را هزینه پایین در نظر گرفت. به‌علاوه محدودیت‌های بسیار زیاد سرویس های پیام کوتاه در چنین نرم افزارهایی وجود نداشته و کاربران می‌توانند در کمترین زمان ممکن با دوستان خود در ارتباط باشند. از طرفی افزایش قابل توجه نرم افزارهای مسنجر و چت‌و‌گفتگو باعث سردرگمی بسیاری از کاربران شده است. اما حالا می‌خواهیم بهترین برنامه های پیام رسان را در زمینه‌های مختلف معرفی کنیم.

پیش از هر چیز باید بگوییم که ما قصد معرفی محبوب‌ترین پیام رسان ها را نداریم؛ در نتیجه نباید ما را به خاطر نبود نام مسنجر مورد علاقه خود در لیست بهترین برنامه های پیام رسان محکوم کنید. همچنین ملاک برای انتخاب نرم افزارها، کاربران سراسر جهان هستند.

بهترین برنامه برای کاربران گوگل

گوگل هنگ اوت (Google Hangouts)

نرم افزار مشهور هنگ اوت شرکت گوگل تمام نیازهای کاربران برای ارتباط با یکدیگر را فراهم می‌کند. اگرچه هنوز آینده این نرم افزار و هدف اصلی گوگل از توسعه آن مشخص نشده، اما هنوز هم ما به عنوان یک پیام رسان از آن استفاده می‌کنیم. قابلیت‌های بسیار خوب هنگ اوت همچون استفاده از حساب‌های کاربری گوگل و تماس رایگان از طریق وای فای، باعث شده تا بسیاری از کاربران برای ارتباط با دوستان، خانواده و یا همکاران خود از آن استفاده کنند.

بهترین برنامه های پیام رسان

هرچند، در حال حاضر اپلیکیشن هنگ اوت را می‌توان یک اپلیکیشن مورد نیاز برای اتصال به سرویس‌های مختلف شرکت گوگل در نظر گرفت. ما هنوز نمی‌دانیم که گوگل چه برنامه‌ای برای این اپلیکیشن دارد، اما شکی نیست که هنگ اوت یکی از بهترین برنامه های پیام رسان محسوب می‌شود. اما برنامه گوگل برای پیام رسان های دیگر خود یعنی الو (Google Allo) و دو (Google Duo) چیست؟ دانلود رایگان برای اندروید

بهترین نرم افزار مدیریت پیام‌های کوتاه

مسنجر (Messenger from Google)

شما یکی از کاربران گوگل هستید و شاید بهتر باشد برای ارتباط نزدیک‌تر با افراد خانواده و دوستان خود، اپلیکیشن مسنجر را نیز امتحان کنید. این اپلیکیشن توانمند با پشتیبانی از سرویس‌های مختلفی همچون پیام کوتاه و پیام چند رسانه‌ای، جایگزین مناسبی برای مدیریت پیام‌های شما خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های «مسنجر» می‌توان به پشتیبانی از پیام صوتی، پشتیبانی از RCS، اموجی، به‌اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی و مجموعه‌ای از استیکرها اشاره کرد.

بهترین برنامه های پیام رسان

شاید بهتر باشد بگوییم که نرم افزار مسنجر شرکت گوگل مناسب افرادی‌ست که به دنبال استفاده از سرویس‌های مختلف شرکت گوگل هستند. اگر تمایلی به استفاده از نرم افزار مدیریت پیام این شرکت ندارید، اپلیکیشن تکسترا (Textra) بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. هرچند این نرم افزار هم مزایا و معایب خاص خود را دارد، اما شاید بتوان آن را جایگزین مناسب یکی از اپلیکیشن‌های شرکت گوگل در نظر گرفت. دانلود رایگان برای اندروید

بهترین برنامه‌ای که هر کسی از آن استفاده می‌کند

فیسبوک مسنجر (Facebook Messenger)

بدون شک بسیاری از دوستان و آشنایان ما عضو شبکه اجتماعی فیسبوک هستند. اما چرا برای ارتباط با آنها از مسنجر مخصوص این شرکت استفاده نکنیم؟ این نرم افزار کارآمد، امکان ارسال پیام به کمک شماره تلفن یا حساب کاربری فیسبوک را فراهم کرده و به عنوان یکی از پویاترین پیام رسا‌نهای موجود نیز در نظر گرفته می‌شود.

بهترین برنامه های پیام رسان

پک استیکرهای مختلف، تماس ویدیویی جذاب، پشتیبانی از چت گروهی، امکان ارسال پیام صوتی، انجام بازی با دوستان فیسبوکی و وجود رسیدی برای پیام‌های خوانده‌ شده، از ویژگی‌های اصلی فیسبوک مسنجر محسوب می‌شوند. حتی کاربران به کمک این پیام رسان، توانایی به‌اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی و جا به جا کردن پول را نیز دارند.

ویژگی‌های متعدد این پیام‌رسان باعث شده تا بتوانیم آن را به عنوان یکی از بهترین برنامه های پیام رسان هایی که امروزه کاربران بسیاری در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند، معرفی کنیم. دانلود رایگان برای اندروید

بهترین برنامه پیام رسان

واتس اپ (WhatsApp)

شکی نیست که در میان بهترین برنامه های پیام رسان ، واتس اپ جایگاه نخست را دارد. کاربران برای ارسال انواع فایل‌ها تنها باید به فکر شبکه اینترنت باشند. به همین جهت واتس اپ را می‌توان یکی از بهترین نرم افزارها برای افرادی که دائما در حال سفر هستند، در نظر گرفت.

بهترین برنامه های پیام رسان

پیام‌رسان واتس اپ، نرم افزاری توانمند و کامل است که تقریبا تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند. حتی این پیام رسان امکانات بیشتری از نرم افزارهای شرکت گوگل نیز دارد. دانلود رایگان برای اندروید

واتس اپ لیاقت جایگاه اول بهترین برنامه های پیام رسان را دارد؟

گوگل یکی از شرکت‌هایی‌ست که شاید اگر عملکرد مسنجم‌تری داشت، می‌توانست رتبه اول را از آن خود کند. تاکنون نرم افزارهای بسیاری از سوی این شرکت عرضه شده که به دو مورد از آنها نیز در این لیست اشاره کردیم. عرضه پیام رسان‌های متعدد سبب سردرگمی کاربران شده و آنها برای بهره‌گیری از ویژگی‌های مختلف نرم افزارهای شرکت گوگل، از تمام پیام رسان ها به صورت هم‌زمان استفاده می‌کنند. اما در نهایت شرکت گوگل باید “یک” نرم افزار را به عنوان پیام رسان اصلی پیش روی کاربران قرار دهد.

امکانات کامل و بسیار خوب پیام‌رسان واتس اپ، آن را به انباری کامل و مجهز تبدیل کرده که نیازهای کاربران را برطرف می‌کند. توانایی ارسال تصاویر، ویدیو، پیام صوتی، پیام تصویری و بیشتر، گوشه‌هایی از ویژگی‌های این مسنجر توانمند بوده و می‌تواند آن را به پیام‌رسان اصلی در بسیاری از گوشی‌های هوشمند تبدیل کند.

موضوعی که واتس اپ را نسبت به دیگر نرم افزارها ممتاز می‌کند، پشتیبانی آن از شبکه اینترنت 2G است، به‌علاوه، از آنجایی که واتس اپ یکی از اولین نرم افزارها در نوع خود بوده، محیط پخته‌تر و کامل‌تری نسبت به دیگر پیام رسان ها دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*